Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10
1
Honda Varadero / Re: Hyperpro
« Laatste bericht door Bertus Gepost op Vandaag om 12:42 »
Hallo Brombeer
Ik heb de set gekregen  (althans besteld) voor de ABS Dero   Bouwj. 2005 en dan Progressieve Veren.
De gebruiks aanwijzing is volgens mij allemaal gelijk
Alleen dit staat er op de gebruiksaanwijzing, ik ga het typen, want ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen.

Brand.............................Honda
Type..............................XL 1000  Varadero  ABS
            Fork Adjustments
Hyperpro  OIL.................SAE 10
OIL  Level.......................170 mm
Spring Preload.................Not Adjusttable
Static Sag........................35 mm
Compression.................. Not Adjusttable
Rebound........................Not Adjusttable

In de gebruiksaanwijzing staat gewoon hoe je de vork moet demonteren, hoe je veren moet plaatsen    olie er uit en olie erin  .. ontluchten, al dat soort dingen, en dan van verscheidenen soorten vorken.
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Groeten
2
Aangeboden: onderdelen, kleding en overig / Re: Gratis Scottoiler
« Laatste bericht door Miquel Gepost op Vandaag om 12:36 »
Gereserveerd
3
Gezocht / Re: Cdi TA 1993
« Laatste bericht door Kreidler Gepost op Vandaag om 12:12 »
Ik verwacht Idd ook niet dat het de killswitch is. Ook omdat het een half jaar terug na schoonmaken/opnieuw aankoppelen opgelost was.
4
Gezocht / Re: Wie heeft er een kofferrek voor te TA600 te koop?
« Laatste bericht door Sopa Gepost op Vandaag om 12:11 »
voor Zijkoffers
5
Gezocht / Re: Cdi TA 1993
« Laatste bericht door Oldtimer Gepost op Vandaag om 12:10 »
Killswitch schakelt beide cdi's dus dat kan geen oorzaak zijn.
Lijkt op een soldeer probleem in de cdi.

Ik hoor het wel
6
Honda Transalp / Re: Harde ratel in blok bij aandrijving ketting
« Laatste bericht door Oldtimer Gepost op Vandaag om 12:09 »
Zal me niet verbazen als de borgring van het tandwiel eraf ligt.
Afgelopen week een tandwiel gezien wat verkeerd om was gemonteerd. Zelfde geluid en slijtage aan kap en ketting. 
7
Gezocht / Re: Cdi TA 1993
« Laatste bericht door Kreidler Gepost op Vandaag om 12:08 »
Gisteren 5 keer na elkaar valt de toerenteller en een cilinder weg. Als ik de killswitch uit en aan doe komen beide er weer bij. Dit met tussenpozen van 3 minuten.
Ik heb dit al eens eerder gehad. Toen de stekker schoongemaakt en ging het een half jaar probleemloos.

Ik doe je een Pm!
8
Honda Transalp / Re: Harde ratel in blok bij aandrijving ketting
« Laatste bericht door nielstenbrink Gepost op Vandaag om 11:44 »
Hi Brombeer,

Dank voor je reactie. Ik ga de dekkap eraf halen en kijken of ik iets geks tegen kom. Zou mooi zijn als het mee valt en het niet iets inwendig is.
Slim om even te markeren.

9
Honda Transalp / Re: tankdop lekt
« Laatste bericht door voorstad Gepost op Vandaag om 10:54 »
Ik had hetzelfde probleem tot voor kort... (dat omvallen niet, maar bij off-road vlak na het tanken had ik grote natte plekken op de tank rondom de tankdop en ik rook inderdaad ook vaak wat benzinedamp.

Ik heb een maand geleden het rubber vervangen met een rubber van een andere tankdop, en mij vielen twee dingen op:
1) het vervangingsrubber was veel en veel stugger dan de oude. Dat leek overdreven gezegd meer kaugom.
2) onder het vervangingsrubber zat ook nog een stuk vilt-achtig iets. Die heb ik ook maar omgezet op mijn tankdop.

Daarna geen enkel probleem meer.

Ik vroeg me later wel af of E10 hiermee iets te maken zou kunnen hebben. Ik had in de tijd ervoor twee keer (van de honderd andere keren) E10 getankt in plaats van Euro 95. Heb jij toevallig recent E10 getankt? 
10
Honda Transalp / tankdop lekt
« Laatste bericht door sunnyside Gepost op Vandaag om 10:44 »
Hallo allemaal
We rijden alweer een paar jaar erg tevreden met de TA 600. Hebben nu ook een hele mooie 650 erbij gekocht.
Met de 600 is er een klein probleem dat ik wil voorleggen.
De tankdop lijkt slecht af te sluiten. De motor is een paar keer omgevallen en dan loopt de benzine er in stralen uit. Ook als je op de motor zit ruik je vaak de dampen uit de tank komen. Nu moet er een beetje lucht in en uit kunnen, maar dit is veel meer dan ik bij andere motoren gezien heb. De rubber ring lijkt me in goede conditie. Ik wilde die toch vervangen, maar ik kan alleen een geheel nieuwe dop vinden en geen losse rubber ring.
Herkent iemand dit probleem en is er een oplossing, of weet iemand nwe rubber ringen te koop?
Alvast bedankt voor alle suggesties.
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10