Techniek > Honda Varadero

Bevestigingsplaat navigatie Varadero SD02 / 03

(1/2) > >>

swilting:
Wie heeft er de maten (of kan ze voor me opmeten) van de door NicoTech gefabriceerde bevestigingsplaat voor de navigatie.
Ik heb iemand gevonden die ze zou kunnen maken via een watersnijder, maar hij moet wel wat maten hebben.

(Ik heb Nico al diverse malen proberen te benaderen maar hij reageert niet.)

Als er mensen zijn die interesse hebben dan hoor ik dat ook graag, dan kunnen we mischien een aantal samen bestellen dat drukt toch de kosten.

Bill:
Die heb ik ooit ontworpen en moet ik volgens mij nog wel ergens als bestand hebben liggen. Wat voor bestand heb je nodig?
Tussen de SD02 en SD03 zit wel verschil in het dashboard bij de 03 is deze hoger dan de 02

swilting:
Ikzelf heb een sd03 maar als je beide hebt. Dan laat ik er gewoon een paar maken

Peter_Winsum:
Na een eerdere toezegging is Nico ook bij mij uit het zicht verdwenen zo rond de motorbeurs 2012 het laatste contact gehad.

Zelf wil ik ook graag een bevestigingsplaat voor de GPS voor mijn Varadero uit 1999 (is een 02 toch?)
Zou deze weer in productie komen, dan bestel ik er graag 1!

Bill:

--- Citaat van: Aal goud op 01 augustus 2013, 08:43 ---Na een eerdere toezegging is Nico ook bij mij uit het zicht verdwenen zo rond de motorbeurs 2012 het laatste contact gehad.

Zelf wil ik ook graag een bevestigingsplaat voor de GPS voor mijn Varadero uit 1999 (is een 02 toch?)
Zou deze weer in productie komen, dan bestel ik er graag 1!

--- Einde van citaat ---
Nee Aal goud jij hebt en 01 en daar heb ik nou net niets van liggen. Sorry.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View