Techniek > Honda Varadero

Welke fitting zit er nu in

(1/2) > >>

swilting:
Ik wil de lampjes voorin mijn SD03 vervangen door een ander kleurtje, en meer lichtopbrengst  8)

Nu vraag ik me af welk model fitting er in zit.
(voordat ik verkeerde lampjes bestel)
Ik kan het niet vinden in mijn Haynes handoek.

Het zijn de fittingen voor de 2 grote lampen en het ene kleintje (steeklampje).

En wie heeft er ervaring met welke kleur lamp (foto?)



Simonshavenaar:
Kun je het niet zien als je door je koplampglas naar binnen kijkt.
Bij mijn dero is duidelijk H4 te lezen rondom het peertje.
Heb wel een SD02, weet niet of SD03 anders is.

Lichtkleur vind ik toch een beetje persoonlijk, vind zelf dat blauwwit wel mooi, en ook goed zicht.
Had vroeger in de auto altijd zoiets.

Two Plugs:
De lampen hiervoor in Simon's posting zijn de juiste.
Ik heb 'gold' lampen van een merk die ik maar niet kan onthouden, maar ze komen bij Waffie (Ad Mies) weg.

Simonshavenaar:

--- Citaat van: Two Plugs op 14 augustus 2013, 23:04 ---De lampen hiervoor in Simon's posting zijn de juiste.

--- Einde van citaat ---

Two plugs, mijn nick komt hier vandaan:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Simonshaven

De H4 lampjes waren eigenlijk puur als voorbeeld voor de kleur, geeft heel helder wit licht, mocht je geïnteresseerd zijn in de lichtkleur, heb misschien nog wel ergens een foto van deze lampen in gebruik in de auto.

Let wel op, als je iets gaat bestellen, dat je de normale 55/60 watt lampen koopt, en niet voor 100 watt lampen.  (tenzij deze in SD03 wel zitten, maar ga ervan uit dat dit hetzelfde is als SD02)
Heb verhalen gehoord van wegsmeltende koplampspiegels door de extra hitte die de 100 watt lampen afgeven

Two Plugs:
Volgens mij waren de PIAA's die ik ooit heb gebruikt 100 Watt (weet het niet meer zeker, maar zaten in de buurt). Van smeltende spiegels heb ik nooit geen last gehad, heb deze lampen destijds naast de Dero ook in de auto (Kia Sorento) gebruitk.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View