Auteur Topic: Evaring met rage gps?  (gelezen 4296 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nahpets

Evaring met rage gps?
« Gepost op: 14 augustus 2013, 22:48 »
Iemand ervaring met de 'Rage' GPS ?  Zo'n beetje de opvolger van de Peaklife.
Zie ook http://www.chinavasion.com/china/wholesale/GPS-Sat_Nav_Devices/Portable_GPS/All_Terrain_4.3_Inch_Motorcycle_GPS_Navigation_System_-_Waterproof_4GB_Bluetooth/

Overweeg zo'n ding te kopen als opvolger voor mijn iGo medion met plastic zak als regen-condoom.........

Offline martsky

Re: Evaring met rage gps?
« Reactie #1 Gepost op: 15 augustus 2013, 19:48 »
Lijkt een ding zonder software, dus de vraag is dan: Wat ga je erop zetten voor navigatie software?
AT 1996 - Niet gepoetst !

Offline Nahpets

Re: Evaring met rage gps?
« Reactie #2 Gepost op: 15 augustus 2013, 21:25 »
Lijkt een ding zonder software, dus de vraag is dan: Wat ga je erop zetten voor navigatie software?

IGo...!!!

Offline The dude

Re: Evaring met rage gps?
« Reactie #3 Gepost op: 15 augustus 2013, 21:35 »
Geen ervaring mee, maar ik rijd nu een tijdje rond met de peaklife (Igo) en vind het een fantastisch ding. Vooral dat je er continu nieuwe kaarten op kunt zetten is super, ik rijd nu door west- en oost europa en een stukje Azie. Zie dat maar eens op je Garmin of Tomtom te krijgen  8)

Uiteraard speelt de prijs ook mee: 105 euro is, zelfs met de douane kosten erbij (40 oid) een deal waar de concurrentie het niet van gaat winnen.

Offline Nahpets

Re: Evaring met rage gps?
« Reactie #4 Gepost op: 21 augustus 2013, 21:42 »
Geen ervaring mee, maar ik rijd nu een tijdje rond met de peaklife (Igo) en vind het een fantastisch ding. Vooral dat je er continu nieuwe kaarten op kunt zetten is super, ik rijd nu door west- en oost europa en een stukje Azie. Zie dat maar eens op je Garmin of Tomtom te krijgen  8)

Uiteraard speelt de prijs ook mee: 105 euro is, zelfs met de douane kosten erbij (40 oid) een deal waar de concurrentie het niet van gaat winnen.

Bedankt, ik ga het erop wagen.  Meld me wel met mijn ervaring met deze rage.

Offline bartjanm

Re: Evaring met rage gps?
« Reactie #5 Gepost op: 16 januari 2014, 22:32 »
Tijdje stil in dit topic: Hoe zijn de ervaringen tot nu toe?