Techniek > Honda Varadero

Varadero verlaagd

<< < (2/10) > >>

Cas:
Hihihi, een tekkel met korte pootjes ja.
Ik heb Hyperpro veren in de voorpoten zitten.
Zal morgen de dikte meten, maar toch...................het ziet er niet uit, ik moet nu na iedere rit controleren of mijn driehoekje nog in orde is  ;D

Two Plugs:
Hebben Kaatjes Dero van voren 3cm laten doorsteken. Leverde- en levert geen enkel probleem op. Bijkomend voordeel... hierdoor gaat de Dero écht als een spreekwoordelijk scheermes sturen!  ;D

Cas:
Bij mijn dero is de geometrie hetzelfde gebleven, zowel voor als achter 3.5 cm verlaagd. Hij ligt dus nog steeds "vlak".

Cas:

--- Citaat van: ron overkleeft op 29 augustus 2013, 00:44 ---@ Cas
Vreemd heb ook het Lucas verlagingssetje er toendertijd op gezet en zijn  van aluminium ,heb er toen 99 eurie voor betaald bij Motozoom en zijn 6 mm dik (effe gemeten) en die van jou?

--- Einde van citaat ---

De dikte van de originele driehoeken is 8 mm en van de nieuwe 4 mm. Ook is de breedte van de benen veel minder. Maar goed, er zal wel over nagedacht zijn dus ik zal het maar zo laten.
Overigens kan ik de zijstandaard zo laten zolang de ondergrond redelijk vlak is en ik krijg hem ook nog redelijk makkelijk op de bok, iets harder trekken.

Oldtimer:
Wel de nieuwe verlaging geplaatst, maar ik heb de voorvork NIET doorgestoken.
Hij zit bij mij gewoon 2 mm bovenuit.

Van een veranderd stuurgedrag heb ik nooit iets gemerkt, maar ja. Ik kan ook niet sturen  :-* :-*

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie
Mobile View