Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Toch op de motor!

(1/3) > >>

marleenbatenburg:
Als je mij 3 jaar geleden had gevraagd of ik mijn motorrijbewijs zou halen had ik je compleet voor gek verklaard. Veel te spannend, veel te kwetsbaar, dat kan nooit goed gaan...

Arjen was echter al jaren aan het "zeuren" dat hij graag wilde motorrijden. dus 2 jaar geleden heb ik de stoute schoenen aangetrokken en hem voor zijn verjaardag een proefles cadeau gegeven. Hij was meteen verkocht.
Na het halen van zijn rijbewijs wist hij direct....ik wil een Transalp! Prima...ik heb geen verstand van motoren...wat jij wil, dus er kwam een Transalp 600 uit 1997.

Na een paar ritjes achterop wilde ik toch wel eens weten welke hobby mijn  man nou aan het uitvoeren was. Dus een proefles in december 2012...Dat had ik dus niet moeten doen! Ik was verkocht, dit was toch wel erg leuk....
Ik kon niet anders dan nog een les nemen, en nog een, en nog een, en toen mijn theorie en mijn AVB...tsja het was niet meer te stoppen. Op 7 augustus j.l heb ik mijn rijbewijs gehaald.

En dan...een motor, wat wil ik dan...geen idee. Ik heb er geen verstand van en weet alleen wat ik er mooi uit vind zien en dat ie rood moet zijn :D.
Gereden op de Transalp van Arjen en op de Bandit van een collega...de keuze was snel gemaakt dat ik voor nu een 2-cilinder wil rijden. Als je man dan bij de Transalpclub zit dan is het natuurlijk wel erg leuk om samen te rijden.

Al vrij snel kwam er een Transalp 650 uit 2000 te koop in de buurt. ROOD! :) Dus gelijk gaan kijken en ik was verkocht. Iets moderner qua looks en de goede kleur. Arjen maar even meegenomen voor de technische inspectie van de motor.
Alles goedgekeurd! Ik kan er dus niet meer onderuit...ik ben een Transalper :). Dan ook maar gelijk lid worden van de club nietwaar.



The Headless Horseman:
Gefeliciteerd Marleen  :)

Veel fijne kms gewenst met de Alp! Goeije keuze  8)

Grtz,
René

Two Plugs:
Welkom en proviciat met je Alp!

Oldtimer:
Welkom Marleen, alleen jammer dat je incognito op je brommertje zit.

Groeten

Oldie

marleenbatenburg:
Bij deze dan :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View