Techniek > Honda Varadero

Zekering brand steeds door

(1/4) > >>

Big Vic:
De zekering van de verlichting (v+a), de tellers en de startmoter brand steeds door, ik dacht dat ik het had gevonden. De vorige eigenaar had nogal slordig het alarmsysteem verwijderd, wist zeker niet wat HISS is.
Maar goed zekering erin, starten lopen, prima. Maar.... bij gas geven of gaan rijden brand de zekering weer door.
Het ging 3 weken goed en 'tis nu weer terug, heeft iemand enig idee waar ik het zou moeten zoeken?
Grtzz... Victor

The Headless Horseman:
Hi Victor, long time no see, alles goed ?

Heb niet zoveel verstand van de elektriek, maar misschien moet je de laadspanning op de accu eens checken of die niet te hoog is. In dat geval is de spanningsregelaar kapot.

Grtz,
René

Big Vic:
Hi Rene,
Ga ik naar kijken.
Beetje een heftig jaar geweest, hoop er volgend jaar weer volop bij te zijn.
Grtzzz
Victor

Two Plugs:
Hey Victor,

Tops dat je terug bent (we mailen nog wel ff...)! Zit idd ook aan de spanningsregelaar te denken. Ook al mag deze eigenlijk bij jouw type Dero géén problemen meer opleveren...

Oldtimer:
Als het de SR zou zijn zouden er meer zekeringen uitfikken als de spanning te hoog wordt.
Je hebt het alleen over de verlichting en de SM.  De zekering van de SM zit niet samen met de verlichting.
Oorzaak lijkt meer op een massa probleem.
Wat heb je veranderd aan je Hiss systeem en wat had de vorige eigenaar verwijderd ?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View