Auteur Topic: MotorAvonturist  (gelezen 3065 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline agranado

MotorAvonturist
« Gepost op: 04 november 2013, 12:28 »
Dag transalpclub. Ik ben Peter en onlangs lid geworden van jullie club en kijk nog een beetje vanaf de zijlijn mee. Ik moet ook toegeven dat ik het met mijn eigen motorvriendenclubje van 8 jonge motorgekken al druk genoeg heb met kampeertochten, verre reizen en sleutelmeetings. Maar dit alles gebeurt op transalps, africa twins en bmw's. Ik vind het ook leuk om te lezen en schrijven over onze liefhebberij en wilde graag de Transalper lezen.

Maar wij zijn zelf in de afgelopen maanden ook bezig onze kennis en verhalen op te schrijven. Voor de lol, zonder winstoogmerk of iets dergelijks. Dus graag zou ik jullie eens willen uitnodigen een kijkje te nemen op onze site: www.motoravonturist.nl. Toevallig heb ik dit weekend ook een artikel geschreven over de Honda Transalp.

Reacties zijn altijd welkom!


Mijn XL650 in Albanië.
MotorAvonturist.nl | Blog over reizen & kamperen met de motor

Offline Waffie

Re: MotorAvonturist
« Reactie #1 Gepost op: 04 november 2013, 12:40 »
 Beste peter

Ik was je al tegen gekomen op het motorforum  en dan met name in het transalp topic

Nu moet ik eerlijk bekennen dat de alure die het motorforum uitstraalt niet altijd mijn ding is maar  daar kijk ik zelf graag van de zij lijn mee.
Daarom doet het me juist deugt dat je ook de weg naar ons forum wilt zoeken
 en wil  ik je dan heel graag uitnodigen om ook binnen de TCN je wat meer op het speelveld te begeven.

Tenslotte vind je hier de meeste echte liefhebbers van de transalp africa twin of varadero
tenslotte toch de  ultieme reisfietsen
Aangaande ons clubblad (transalper) is  dan  ook altijd op zoek naar intrigerende verhalen die het ultieme reisgevoel nog meer laat opspelen.
Misschien iets voor jouw om eens een artikel te schrijven
zeker voor die groep die eigenlijk wel wilt maar nog niet goed durft.

Misschien kun jij ze over de streep trekken
en dat zou toch mooi zijn..


technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

Offline stijnstijn

Re: MotorAvonturist
« Reactie #2 Gepost op: 04 november 2013, 14:40 »
Ontzettend mooi, duidelijk en compleet artikel!
Ik was al bekend met jullie website omdat ik zocht naar de ideale reismotor, maar dit is een zeer mooie aanvulling!
Honda XL600V Transalp '96

Offline de sjeng

Re: MotorAvonturist
« Reactie #3 Gepost op: 04 november 2013, 14:48 »
hey peter,

Nu kwam ik je al  op jullie site tegen, en op het motor-forum en nu ook hier.  :))

maurice

Offline Robertehv

Re: MotorAvonturist
« Reactie #4 Gepost op: 04 november 2013, 17:22 »
Hoi Peter,

Heb net als de anderen al verschillende keren op je site zitten lezen. Erg leuk en informatief.



KTM 990 Adventure
Aprilia Caponord  2007 (verkocht)
Honda CB 750 Bol 'd Or 1980
Honda CB 900 F2 Bol d'Or 1982 (in verkoop)
Alpje 1993 met blafpijp (verkocht)
Mijn oude Alpje uit 1998 is terug en gaat nooit meer weg! Ik heb gelogen, toch verkocht 2-5-2015.

Offline V-Twin

Re: MotorAvonturist
« Reactie #5 Gepost op: 04 november 2013, 17:29 »
Beste peter
...............................
Aangaande ons clubblad (transalper) is  dan  ook altijd op zoek naar intrigerende verhalen die het ultieme reisgevoel nog meer laat opspelen......

Ad, je valt nu toch een beetje door de mand  ;D zie vorige editie van de Transalper  :-*

Offline agranado

Re: MotorAvonturist
« Reactie #6 Gepost op: 05 november 2013, 10:41 »
Beste peter

Ik was je al tegen gekomen op het motorforum  en dan met name in het transalp topic

Nu moet ik eerlijk bekennen dat de alure die het motorforum uitstraalt niet altijd mijn ding is maar  daar kijk ik zelf graag van de zij lijn mee.
Daarom doet het me juist deugt dat je ook de weg naar ons forum wilt zoeken
 en wil  ik je dan heel graag uitnodigen om ook binnen de TCN je wat meer op het speelveld te begeven.

Tenslotte vind je hier de meeste echte liefhebbers van de transalp africa twin of varadero
tenslotte toch de  ultieme reisfietsen
Aangaande ons clubblad (transalper) is  dan  ook altijd op zoek naar intrigerende verhalen die het ultieme reisgevoel nog meer laat opspelen.
Misschien iets voor jouw om eens een artikel te schrijven
zeker voor die groep die eigenlijk wel wilt maar nog niet goed durft.

Misschien kun jij ze over de streep trekken
en dat zou toch mooi zijn..

Eigenlijk is dat ook precies het doel van onze site Ad! Laten zien dat iedereen het kan en je geen reisorganisatie of veel te dure motor nodig hebt. En dat je met weinig middelen de meest mooie avonturen kan meemaken. Zoals Bram al aangaf had ik ook direct de eer als nieuw lid een verhaal te mogen publiceren in jullie blad. En wie weet komen er nog wel meer verhalen ;) .

In ieder geval leuk om te lezen dat volk hier al ons geouwehoer kent! En wie weet tot ziens, misschien laat ik mijn gezicht nog eens een keer zien op een meeting. Maar voorlopig even druk genoeg met afstuderen, werken, website, vriendin, motortochten en sleutelen  ;D.

Nog even wegdroomplaatje van mijn vorige alp in Zweden:
MotorAvonturist.nl | Blog over reizen & kamperen met de motor

Offline xrvtuur

Re: MotorAvonturist
« Reactie #7 Gepost op: 05 november 2013, 11:48 »
Welkom Peter, leuke site heb je daar in mooie foto's ook, ga zo door :)
Varadero SD02  2004

Offline GK

Re: MotorAvonturist
« Reactie #8 Gepost op: 05 november 2013, 13:46 »
leuke website inderdaad! en mooi verhaal over de transalp 600,

heb op nieuwere KTM's en BMW's gereden, je kunt hier dan zeker wel harder off road mee rijden maar met de 600 heb ik net zoveel fun!

en als student moet je inderdaad op de centen letten  ;D