Ik heb mijn alp omgebouwd met een setje supermoto velgen. De originele waren rot en ik rijd er alleen mee op straat, dit was voor mij de goedkoopste oplossing. Ben momenteel nog bezig met het upgraden van de voorrem en voorvork. (brace/veren)
Ik heb het originele spatbord van de alp een beetje verbouwd omdat ik te lui ben om een andere te zoeken. Twee gaten hoger op geboord en twee hoekprofieltjes voor aan de achterzijde.
Velgen zijn van warp9. 17x4.25 en 17x3.5. Banden 160/60-17 en 120/70-17
'T past allemaal met minimaal werk. Dat beugeltje in de achterbrug wat je kettingkast op zn plek houd buig je naar binnen en meer niet eigenlijk. Ja, t voorspatbord moet je zelf even iets op fabrieken en de beugel die tussen je vorkpoten zit moet je verwijderen.
Al met al ligt de motor stabieler in de bochten is mijn ervaring.
Ben alleen nog bezig met het ombouwen van de kilometer teller, gezien dat met de oorspronkelijke opnemer natuurlijk niet meer klopt.
Ik ben een CBR1000F 1988 opnemer aan het aanpassen zodat deze in het wiel past, gecombineer met een africatwin (1996) kmteller kabel.