Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Verhip, je kunt je hier even voorstellen ;-)

(1/5) > >>

Toetyly:
Hi!

De naam is Jody.
Woon in Venlo en ben sinds 2008 in het bezit van mn A-tje. kocht 2 maanden voordat ik mn rijbewijs had een AT uit 92. en geloof t of niet... die was ver aan t eind van zn latein. ik ben niet handig genoeg om er dan ook echt iets aan op te knappen dus heb deze wel ruim 20000km in bezit gehad maar dat waren maar 6 maanden.
daarna een TDM850 gekocht meer dan 56000 eige KMtertjes mee gereden en deze zomer ingeruild voor een dero uit 05.
het mooie was dat de varadero al verlaagd was dus ze hebben m voor me 2 a 3 cm in de voor vork laten zakken and i was good to go... al denk ik dat ik volgend voorjaar mn motor toch weer iets hoger moet laten zetten omdat ik aan t eind van het seizoen al zodanig aan de fiets gewend was dat het onder mn voeten schuurde :P hihihi. nou goed.

ik ben al langere tijd ingeschreven op het forum maar door werkeloosheid en echt verveling ben ik dan toch ook maar eens een forum op gedoken ^^

de rede waarom ik hier ben, om wawt technise kennis op te doen betreft de varadero en nostalgie op te snuiven betreft de Afric Twin.
Ook hoop ik nieuwe contacte te vinden... en volgens mij zitten hier ook nog een paar oude bekende.

Hope to cu soon :) some how some were ;)
ik zal nog even wat foto's fixen van mn AT en mn vara.


mn varadero gekocht begin zomer


mijn AT en ik in 2008 :D

The Headless Horseman:
Welkom hier  :) en succes met het vinden van een nieuwe baan !

Toetyly:
ya thnx can use that.

Cas:
Mooie Dero met die grijze tank. Zo zie je maar weer dat zelfs mensen zonder baan op een Dero kunnen rijden.

xrvtuur:
Welkom hier, veel plezier met je Varadero. Wat ik niet zo snap is dat je een 2005 koopt zonder ABS. heb je daar een bijzonder reden voor of gewoon niet op gelet.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View