Techniek > Honda Varadero

varadero uit 2000

(1/2) > >>

alex63:
Hoi, ik heb vrij recent een dero gekocht die meer stil heeft gestaan dan gelopen! Hij is van 2000 en had bij aankoop 11780 km op de teller. Ik heb er sindsdien ong. 800 km mee gereden tot nu toe. Omdat stilstand ook nietaltijd goed is, weet ik niet wat ik moet doen. Op zich loopt hij super, alleen merk ik dat als ik een constante snelheid rij dat hij lichtjes stottert. Kan dit omdat hij weinig gelopen heeft? Starten doet hij super, wel met choke uiteraard, maar ook na enkele weken stilstand is dat geen probleem. Ik heb gehoord over een goedje dat je in de tank kunt gooien voor de carb e.d. schoon te maken, of kan ik toch beter bij een monteur langs gaan? Graag jullie advies, bij voorbaat dank. Alex

The Headless Horseman:
Carbcleaner, van Forte bijv., lijkt me sowieso een goed plan!

Verder zou ik alle sapjes verversen, dan heb je een mooi startpunt.
Denk aan: motorolie + filter, koelvloeistof, remvloeistof.

Allemaal dingen die je redelijk eenvoudig zelf kunt doen  :)

Veel plezier en fijne kms gewenst met de Dero  8)

Grtz,
René

alex63:
Dank je Rene voor de tip!!!! Ik ga morgen direct op psd om het spul te halen.
greetz, Alex

Waffie:
Je kunt ook gebruik maken van de tcn verzend service

heb je alles in huis (kerst cadeau?)

zie  clubactie in de aangeboden rubriek

http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=10334.0

Two Plugs:
Vergeet Forte. Niet omdat Forte niet goed is - in tegendeel - maar het is duur.

Ik ben een enorme fan geworden van Kent Fuelguard II. Is net zo duur als een flesje Forte, alleen... je kunt er 2x een reiniging mee uitvoeren (dus eigenlijk is het 50% goedkoper... we blijven Nederlanders, niet dan?  ;D )
Heb er ooit een totaal (door ongebruik) vervuilde XLV750R weer soepel mee gekregen. Half flesje op een volle tank benzine (de Carbudero loopt overigens beter op Super+ (98ron) dan op euro 95), en direct ff een behoorlijke afstand er mee rijden zodat 'ie écht goed schoon wordt.

Linkie:
http://www.kenteurope.com/benl/shop/viewfamily.php?viewfamily=6106&sectionid=358&type=Auto

12.000 km dus... dan is'ie nog niet eens ingelopen, hahaha...
Goede keuze!

Check eventueel ook ff het internationale Varadero forum: www.vci-forum.com

En hiero bij de Transalpclub zit je sowieso goed!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View