Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Voorstellen Robin66, eindelijk weer een motor!

(1/2) > >>

Robin66:
Beste Allemaal,

Ik ben Robin uit Elst (tussen Arnhem en Nijmegen) maar oorspronkelijk uit Rotterdam. Een jaar of 15 geleden heb ik in India een motorrijbewijs gehaald en half India doorgereden op een LML Vespa 150cc, ook door Ladakh en Kasmir trouwens waar een Vespa misschien toch niet helemaal voor gemaakt is ;-). Tegek en vooral heel mooi.

Daarna mijn vrouw ontmoet, enkele grote reizen gemaakt, kids, geld voor andere dingen nodig... nou ja zoals het leven gaat. Maar nu net mijn Nederlandse motorrijbewijs gehaald dus eindelijk kan ik hier gewoon rijden. Na marktplaats de afgelopen weken helemaal afgestroopt te hebben een xl600v van 20j oud gekocht... ziet er goed uit en heeft 50k gereden.

Enkele dagen geleden maakte ik een ritje hier over de dijken van Gelderland... Na een tijdje pijn in mijn kaak?? Kom ik er achter dat ik zo zit te grijnzen dat ik er spierpijn van krijg... Kijk dat moeten we hebben!

Vroeger veel gesleuteld aan brommertjes dus ik ben benieuwd wat ik allemaal ga leren over motoren, ik hoop veel onderhoud zelf te kunnen doen en heb zin in de extra kennis.

Veel succes iedereen!

Robin

dropken:
hartelijk welkom hier, wens je veel geluk met een motor die je zeker veel plezier zal opleveren tenminste zelf rijd ik er net als jij met pijn in mijn kaken op en dat al een paar jaar.
misschien 2 januari stammtisch oost in Duiven ? (rijksweg 19 grieks restaurant de Tol)

EDxrv:
Welkom!

The Headless Horseman:
Welkom hier Robin  8)

Plezier op de Alp heb je al, dus hoef ik je niet meer te wensen  ;). Maar wel veel leesplezier hier op het forum gewenst, je gaat genoeg vinden.

Oh ja, en nog effe lid van de club worden natuurlijk  :D

Grtz,
René

Oldtimer:
Ha die Robin.
Voel je welkom bij de leukste en gezelligste motorclub van Nederland, waar je samen met een dikke 800 leden plezier kunt hebben aan het rijden.
Ook de andere activiteiten die we hebben zullen je zeker aanspreken.
Sleuteldagen, toertochten, weekend uitstapjes en vooral veel kennis van de Transalp.
Zoals Dropken al aangeeft ben je uiteraard welkom op de eerstvolgende Stammtisch, waar gelijkgestemden uit de regio Oost 1 keer per maand samenkomen om vooral te kletsen over onze hobby.
Een mooi moment ook om je brommertje te laten zien trouwens.
Mocht je hulp nodig hebben of info, laat het dan hier weten.

Nou, wie weet zien we je op 2 januari.

Groeten

Oldtimer

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View