Auteur Topic: plaatje op de voorvork tegen luchtstroom door de kuip (Plate,air Guide )  (gelezen 2529 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rutger Heitbrink

Hoi,

Heeft iemand een 1:1 afbeelding/ tekening van de plaat die op de voorvork zit gemonteerd onder de stuurkuip?
http://www.cmsnl.com/honda-xl600v-transalp-1989-usa_model1147/partslist/F++06.html#results
nummer 5 op het plaatje....

Rutger

Offline GK

misschien snap ik het niet helemaal, maar die exploded view zie je toch hoe het gemonteerd zit?

Offline Rutger Heitbrink

Klopt,

Het gaat ook niet om de montage. ik heb er nooit een gehad en wil er zelf een maken (heb nog een stukje alu liggen) vandaar dat het handig zou zijn om een 1:1 tekening te hebben (dwg, dxf of zo) of een scan op een A4 velletje. zodat de maat  te bepalen is.

Offline PimW

Haast mee?

Ik heb er thuis een los liggen denk ik. Neem ik die mee naar Hengelo en kun je hem wat mij betreft zelf natekenen.

Maar, kun je niet gewoon een stukje karton nemen en een mooie vorm van knippen die leuk in je kuip past? Als hij vrij loopt issie goed ;D

Offline Rutger Heitbrink

Geen haast, rij al duizenden kilometers zonder ;D . Wacht geduldig op een afbeelding of ga zelf knutselen als er niets komt.

Offline PimW

Wat ik zeg, je kunt volgende week als je wilt zelf een kleurplaat komen maken.

Offline GK

aaah nu snap ik het idd, nou als Pim m los heeft liggen :-p dan laat ik het aan hem over ;-)

Offline Rutger Heitbrink

Danny,

bedankt.
Ik ga er mee aan de slag deze week.

Rutger

Offline Rutger Heitbrink

En hier het resultaat, nog even wachten tot het droog is.

Bedankt allemaal

Rutger

Offline V-Twin

En hier het resultaat, nog even wachten tot het droog is. Bedankt allemaal  Rutger

Ben je niks vergeten   ::) :o :-\

Offline Rutger Heitbrink

Ik heb een digitale kilometerteller.  Dus het sleufje voor de kabel heb ik niet nodig. 8)

Offline V-Twin

Ah helder  ;)