Techniek > Honda Varadero

voorvork rubbers

(1/5) > >>

xrvtuur:
er loopt hierover ook een draadje bij de transalp, je zou bij de varadero ook van die neopreen kousen rond de vorkpoten kunnen doen, ik heb dit geprobeerd maar uiteindelijk beviel dit niet omdat het neopreen op den duur op stropte en zo bleef zitten. Na lang zoeken ben ik er achter gekomen dat de triumph scrambler vorkrubbers ongeveer de goeie maat hebben, ik heb een setje gekocht en dat zit prima en ik vind het ook mooier als die neopreen dingen met al die merknamen erop.

Remmie:

--- Citaat van: xrvtuur op 11 januari 2014, 16:24 ---Na lang zoeken ben ik er achter gekomen dat de triumph scrambler vorkrubbers ongeveer de goeie maat hebben, ik heb een setje gekocht en dat zit prima en ik vind het ook mooier als die neopreen dingen met al die merknamen erop.

--- Einde van citaat ---

Dankje je voor de tip.  :)

Ik was ook al aan het kijken welke voorvorkrubbers er zijn voor de Varadero.

Had zelf ook de neopreen erop zitten. Heb ze wel onder en boven met tie-wraps vast gemaakt.
Maar, beter is natuurlijk voorvorkrubbers.

Op naar de Triumph dealer.

Thanks

Remmie  :)

xrvtuur:
ik heb ze hier gekocht, http://www.squaredeals-ltd.co.uk/fork-gaiters-bonneville-twins-scrambler--thruxton-models-3993-p.asp   

nogal wat goedkoper als bij de triumph dealer. ik heb wel net zoals het bij de originele Africa Twin rubbers is, gaatjes in de achterkant van de rubbers gemaakt om lucht en vocht eruit te laten

mickey:
Dank je voor de tip, Ook ik heb er momenteel de neopreen hoezen op zitten.
Ze blijven tot nu nog goed zitten en inderdaad ook boven en onder vast gezet, Maar de rubberen voorvork hoezen vind ik ook veel mooier.

Two Plugs:
Ga gewoon naar een motorcross zaak en koop een setje universele rubberen voorvorkrubbers, 'frontfork gaiters'. Ben je écht voor een kleine investering klaar. Let er wel op... dat montage best een klus kan zijn.

Het spaart echter je voorvork keringen!

Bijgaande rubbers heb ik gewoon via clubdealer Mulders Motoren in Veendam besteld. Koste geloof ik iets van 13,- Euri. In tegenstelling tot die neoprene sokken, verstroppen ze totaal niet.

Op mijn vorige Dero hebben ze het ruim 100.000 km volgehouden zonder verschuiven of verstaffen... Ze zullen er nu ook nog wel opzitten, maar ik heb 'm ingeruild ;) En mijn huidige Dero direct ook weer voorzien.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View