Techniek > Honda Transalp

passen Honda XL600R velgen in een Transalp PD06

(1/2) > >>

jeroenh:
Op zoektocht naar goede gouden velgen heb ik gezien dat op eBay ook voorwielen van een XL600R worden aangeboden, 21 inch.
Weet iemand of dat gaat passen?
Schijf zet ik dan over.
En een 18 inch achterwiel van zo'n model?

Heb ooit ook nog zo'n XL600R gehad, maar na een heftige terugslag van de kickstarter maar weer verkocht.
Mensen die stonden te kijken moesten wel lachen, werd bijna gelanceerd.   Mijzelf nog even groot gehouden.
De klap die dat model gaf was niet normaal, terugslag van een 500cc was wel te hebben, maar na die klap kon ik direct naar de eerst hulp in het LUMC....     en  een paar dagen later terug omdat ze in tweede instantie toch dachten dat de voet was gebroken.  Heb daar tijden last van gehad, nu een jaar of 4 geleden, niet iets voor herhaling.

RoyalClub:
Past de schijf wel 1 op 1? volgens mij zijn die schijven wel kleiner namelijk..

Achter ook opletten dat een XL standaard een 520 ketting heeft en geen 525 zoals de alp..


even naast of de velgen passen.

Als zon ding terug slaat sta je of met gas open te kicken of staat de ontsteking verkeerd... Ik ben 1.70 en trapte mijn XR zonder problemen aan..

*thomas*:
als de schijf vooraan kan worden overgezet, dan past het :)

achter weet ik niet

mauppie:
Achter past niet, als het het zelfde is als de XR600.
Een TA heeft ook van die rubber dempers zitten in de naaf, dat heeft de XR niet.

RoyalClub:
een XL heeft wel transmissiedemping in t achterwiel, maar dat zou TS eens moeten bekijken of die velgenset uit de advertentie dat ook heeft..

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View