Auteur Topic: Dynojet Tovami(Ruud fredriks)  (gelezen 5336 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bulldog

  • Gast
Dynojet Tovami(Ruud fredriks)
« Gepost op: 16 april 2009, 21:42 »
Vandaag mijn 2002 Varadero op de dynobank gehad bij ruud fredriks in goes.
Ik moet echt zeggen dat ik me daar heel de dag vermaakt heb, heel wat racers en dragracers op de bank zien gaan met het nodige gehuil van uitlaten, maar toen begon het echte werk en wel mijn 2002 carburatie varadero. Ruud heeft de motor op de bank gezet en heeft een run gedaan deze was volgens hem niet zo heel slecht er zaten allen wat dipjes in zoals hij dat noemt, hierna hebben ze dero tank loos gemaakt en hebben ze de gasnaalden veranderd en wat afstellingen, en ja hoor daar ging de dero voor de 2de run het was al wel beter maar nog niet naar de zin van ruud, dus gingen de carburateurs er nu helemaal vanaf en hebben ze ook de stationair sproeiers veranderd zodat de motor ook beter op zou pakken na de derde run waren ze bijna tevereden maar hebben toch nog wat afstellingen veranderd, daarna is de motor in elkaar gezet en heb ik er een proefrit mee gemaakt, de motor reed nu zo soepel en pakte zo goed op dat ik er heel tevreden mee ben. ik kan een ieder aan raden om naar deze mensen te gaan ze hebben mij laten zien dat ze echt snappen wat ze doen, en dat ze niet heel snel tevreden zijn, maar echt hun werk goed afmaken.
groetn bulldog

Offline marc Lenssen

  • Transalp 650 uit 2000
  • TCN Lid
  • *
  • Berichten: 470
  • na vele omzwervingen weer gewoon op die fijne RD04

  • Ongelezen
    Reacties
Re: Dynojet Tovami(Ruud fredriks)
« Reactie #1 Gepost op: 16 april 2009, 23:18 »
en quanta costa??????
oftewel wat kost dat? KLinkt veelbelovend.....
Ik blijf maar terug komen op die Honda twins... :-)

bulldog

  • Gast
Re: Dynojet Tovami(Ruud fredriks)
« Reactie #2 Gepost op: 17 april 2009, 08:04 »
Hoi Marc ik was totaal voor de dynokit en 2 keer op de bank( was 3 keer omdat ze niet tevreden waren) plus wat benzine 242 euro kwijt, De twee runs kosten samen 80 euro en de dynokit kost 155 euro, en er kwam nog 7 euro benzine bij,maar de lol die ik er voor terug heb is gewoon onbetaalbaar. tip als je gaat neem wel een hele dag vrij want je gaat daar pas weg als hij naar hun zin  is en als dat betekent dat hij 4 keer open moet dan gaat hij ook echt 4 keer open.

groeten raymond
« Laatst bewerkt op: 17 april 2009, 08:09 door bulldog »

Offline marc Lenssen

  • Transalp 650 uit 2000
  • TCN Lid
  • *
  • Berichten: 470
  • na vele omzwervingen weer gewoon op die fijne RD04

  • Ongelezen
    Reacties
Re: Dynojet Tovami(Ruud fredriks)
« Reactie #3 Gepost op: 17 april 2009, 15:08 »
Dat valt me hartstikke mee......
Eerst even een Rukka jas verkopen en dan kunnen we er eens over nadenken .... :-)
Ik geloof dat Porthos ook wel geinteresserd was.....
Ik blijf maar terug komen op die Honda twins... :-)

TPFKAP

  • Gast
Re: Dynojet Tovami(Ruud fredriks)
« Reactie #4 Gepost op: 17 april 2009, 15:58 »
WAS ::) ::)

bulldog

  • Gast
Re: Dynojet Tovami(Ruud fredriks)
« Reactie #5 Gepost op: 17 april 2009, 21:04 »
Dat weet ik nog niet bobby moet hem eerst nog ff aftanken en dan een tank leeg rijden maar ik hou jullie op de hoogte.

groet bulldog

bulldog

  • Gast
Re: Dynojet Tovami(Ruud fredriks)
« Reactie #6 Gepost op: 19 april 2009, 18:07 »
Ja bobby ik heb ook een uitdraai gehad ik kan die van jouw alleen niet zo best lezen??? en wat de prijs betreft je hebt altijd baas boven baas.

maar ik ben tevreden en daar gaat het toch om.

groet bulldog

bulldog

  • Gast
Re: Dynojet Tovami(Ruud fredriks)
« Reactie #7 Gepost op: 19 april 2009, 19:14 »
He bobby
Ik geloof gelijk dat ze er veel verstand van hebben maar het is voor mij nogal een stukje rijden naar veendam, vandaar dat ik voor goes gekozen heb. en wat dat sleutelen betreft dat is ook mijn hobby, maar het afstellen vind ik best wel een nauwkeurig klusje en dat laat ik dan liever doen.

maar ben benieuwd als de kit er bij jouw inzit hoe je het vind.

groet raymond

TPFKAP

  • Gast
Re: Dynojet Tovami(Ruud fredriks)
« Reactie #8 Gepost op: 19 april 2009, 23:12 »
Ik moet eerst sparen ;)

De lucht overmaat koelt de uitlaat gassen te veel en zal dus dit verlies door meer brandstof /rechter hand open draaien.
slecht voor het verbruik

de achter band komt er ook aan >:D
Ja zo nu en dan naar België is leuk maar kost wel weer wat :angel:


Heeeeeeeeeee bobby, heb je geen zaddoek over voor me ???, snik, snik >:D >:D.

Die vara van jouw gaat toch als een speer, dat geld van de dyno kun je dus al besparen ::)
« Laatst bewerkt op: 19 april 2009, 23:13 door paul »

TPFKAP

  • Gast
Re: Dynojet Tovami(Ruud fredriks)
« Reactie #9 Gepost op: 21 april 2009, 08:44 »