Ik heb 1x een 650 ontmanteld en daarna besloten om er nooit een te kopen. Doe mij maar een 600
Wat is dat nou voor een sneue opmerking, wil dat meisje zelf d'r motor repereren, praat je haar meteen de moed in de schoenen !
ik denk dat ik manlief maar lief aan ga kijken en een paar keer extra zijn boterhammen ga smeren. Geloof niet dat ik dit zelf moet willen .
Kijk, daar heb je het gedonder al, wil ze weer boterhammen gaan smeren !
Ik heb de kuip van m'n 650 er ook afgehaald laatst, er waren twee aansluitpuntjes stuk, hij zit er nu weer netjes op en de aansluitpuntjes zijn ook weer heel.
Ik vond het reuze meevallen, goed kijken hoe en waar iets vast zit en nooit geweld gebruiken op plastic.
Demonteer en monteer ook liefst dezelfde dag, dan staat het nog vers in je geheugen hoe het vastzat.
Ik zou beginnen met het zwarte plastic binnendeel in de kuip (wat o.a. rond de tellers zit), draai de 4 schroefjes daarvan los en haal dat weg
Vervolgens de kuipruit-schroefjes er af halen en de kuipruit wegnemen, daarna kun je eigenlijk alle schroefjes en klempunten zien en bereiken, goed kijken, een zaklamp is ook gemakkelijk voor schroefjes in donkere hoekjes.
Een handige meid doet dit "even", maar een handige vent er bij kan natuurlijk nooit kwaad
Enne, een 650 is BETER dan een 600 hoor, waarom zou Honda hem slechter hebben gemaakt ?