Auteur Topic: Schakelaar remlicht voorrem kapot....  (gelezen 1248 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Robin66

Schakelaar remlicht voorrem kapot....
« Gepost op: 24 februari 2014, 11:39 »
Beste Transalpers,

Zaterdag naar de motorbeurs bleef ineens mijn remlichtbranden...

Blijkt de schakelaar van de voorrem te blijven hangen maar vooral bij losschroeven in 8 delen uit elkaar te vallen.... Niet echt meer te plakken... (nummer 2; http://www.cmsnl.com/honda-xl600v-transalp-1994-germany_model6578/partslist/F__0402.html#results)

Remlicht weer normaal, alleen reageert nu natuurlijk alleen op voetrem (hehe...)

Ik heb een xl600v R 1994 (zo'n groene... niet dat dat uitmaakt) heeft iemand nog zo'n schakelaar tweedehands liggen of waar bestel ik nou goedkoop (beetje snel) zo'n nieuwe schakelaar...

Bedankt voor het mee denken,

Robin




Offline Waffie

Re: Schakelaar remlicht voorrem kapot....
« Reactie #1 Gepost op: 24 februari 2014, 11:48 »
heb ik liggen
ca 10 euri

mvg ad
technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

Offline Robertehv

Re: Schakelaar remlicht voorrem kapot....
« Reactie #2 Gepost op: 24 februari 2014, 15:17 »
Zonder Ad onder zijn duiven te willen schieten, loop eens met dat ding bij je lokale "skootah" boer binnen. Die dingen zijn bijna altijd hetzelfde, zo betaalde ik er € 2,95 voor bij de Kymco dealer om de hoek.
KTM 990 Adventure
Aprilia Caponord  2007 (verkocht)
Honda CB 750 Bol 'd Or 1980
Honda CB 900 F2 Bol d'Or 1982 (in verkoop)
Alpje 1993 met blafpijp (verkocht)
Mijn oude Alpje uit 1998 is terug en gaat nooit meer weg! Ik heb gelogen, toch verkocht 2-5-2015.

Offline Robin66

Re: Schakelaar remlicht voorrem kapot....
« Reactie #3 Gepost op: 24 februari 2014, 20:54 »
Beste Ad en Robert,

Dank voor de reacties, morgen rij ik even langs een lokale "scooter boer", levert dat niet op wat ik hoop dan kom ik graag terug bij jou Ad. Dit mede ivm het gemak voor Ad en mij.

Nogmaals dank voor het mee denken,

Vriendelijke groet,

Robin