Auteur Topic: Honda Kofferset Bevestiging  (gelezen 2083 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline MalNealon

Honda Kofferset Bevestiging
« Gepost op: 04 maart 2014, 20:00 »
Hallo Allemaal,

Net een 2000 Varadero gekocht, en een kofferset van Marktplaats. Echte Honda Kofferset en beugel.

Maar er zijn geen bevestigings-materialen (bouten, moeren, ringen) of informatie erover. Ook geen handleiding/instructies.

Het gaat over deze beugel




Heeft iemand wat informatie betreft het monteren, en/of de bevestigings-materialen?

Of een pdf van de handleiding misschien?

Groetjes
Mal


« Laatst bewerkt op: 04 maart 2014, 21:36 door mnealon »

Offline xrvtuur

Re: Honda Kofferset Bevestiging
« Reactie #1 Gepost op: 05 maart 2014, 20:16 »
het gaat dus om een SD01, ik heb een SD02 en kan alleen vandaar uit wat tips geven. Er zit een gedeelte vast met 4 bouten aan het frame bij het spatbord,zeg maar recht boven het achterwiel. dan zit er links en rechts een bout in de buurt van de voetsteunen, en dan zit er links en rechts een bout aan het frame naast de kentekenplaat. Je foto is een beetje vaag maar ik denk dat 1 achter je kentekenplaat komt. Misschien kun je het bevestigings materiaal bij de honda dealer kopen en anders wordt het zelf passende bouten vinden
Varadero SD02  2004

Offline TransAlpGhost

Re: Honda Kofferset Bevestiging
« Reactie #2 Gepost op: 05 maart 2014, 22:11 »
als het een officiele honda beugel is is het lamg zoeken tot je de juiste exploded view en parts list hebt gevonden voor mijn transalp gebruik ik http://www.lingshondaparts.com/honda_motorcycle_parts_block_selection_M30.php?mod_01=7232 maar ik kom niet zonder een account op de  SD01 site, dus dat wordt googelen, het toffe is dat je dan wel echt alle bouten omschreven hebt,

gevonden :)
bewaar deze link goed deze gaat van pas komen;)

http://www.lingshondaparts.com/honda_motorcycle_parts_block_selection_M30.php?mod_01=6969


zo moet het lukken denk ik toch?
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline chaos

Re: Honda Kofferset Bevestiging
« Reactie #3 Gepost op: 05 maart 2014, 23:39 »
nummer 1 komt onder de kofferplaat
nummer 2 komen aan de schetsplaten waaraan ook de voetsteuntjes van de duo passagier zitten.
nummer 3 komt in de spatbord thv achter de kentekenplaat

Offline MalNealon

Re: Honda Kofferset Bevestiging
« Reactie #4 Gepost op: 06 maart 2014, 20:57 »
Dankjewel iedereen.


TransAlpGhost. Ontzettend bedankt dit link komt echt goed van pas.