Auteur Topic: Gesmolten knipper.......  (gelezen 2321 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline voorstad

Gesmolten knipper.......
« Gepost op: 26 maart 2014, 20:20 »
mmmm, heerlijk in het zonnetje over de Veluwe via zoveel als mogelijk zandpaadjes naar huis gereden, is dit het resultaat.

morgen maar op zoek naar een nieuwe..... (suggesties waar ik morgen zo snel een vervangende set kan scoren? omg. Nijmegen)
PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....

Offline Arjen

Re: Gesmolten knipper.......
« Reactie #1 Gepost op: 26 maart 2014, 20:44 »
Termaat, Hertogstraat?

Welkom bij de club van de gesmolten knipperaars ;)

“Never Stop Exploring”

Offline Oldtimer

Re: Gesmolten knipper.......
« Reactie #2 Gepost op: 26 maart 2014, 20:46 »
In Elden zit ook een motorzaak die veel Honda heeft.
Niet geschoten is altijd mis.

suc6 in elk geval.

Citaat
Welkom bij de club van de gesmolten knipperaars
Das nie eerlijk, jij hebt een produro  :P
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Arjen

Re: Gesmolten knipper.......
« Reactie #3 Gepost op: 26 maart 2014, 20:56 »
Niet geschoten is altijd mis.

Niet gesmolten is altijd mis  :-*
“Never Stop Exploring”

Offline Robertehv

Re: Gesmolten knipper.......
« Reactie #4 Gepost op: 27 maart 2014, 09:33 »
Ik heb een Bos uitlaat op de Alp, die is langzaam het knipperlichtje aan het braden, ook bijna gaar trouwens....
KTM 990 Adventure
Aprilia Caponord  2007 (verkocht)
Honda CB 750 Bol 'd Or 1980
Honda CB 900 F2 Bol d'Or 1982 (in verkoop)
Alpje 1993 met blafpijp (verkocht)
Mijn oude Alpje uit 1998 is terug en gaat nooit meer weg! Ik heb gelogen, toch verkocht 2-5-2015.

Offline Arjen

Re: Gesmolten knipper.......
« Reactie #5 Gepost op: 27 maart 2014, 09:43 »
Ik heb een Bos uitlaat op de Alp, die is langzaam het knipperlichtje aan het braden, ook bijna gaar trouwens....

Op een 600 kan je de bevestigingsplaatjes links/rechts omdraaien. Dan komt het knippertje net wat hoger te staan en heb je misschien net geen last meer (oplossing voor produro).
“Never Stop Exploring”

Offline Floor

Re: Gesmolten knipper.......
« Reactie #6 Gepost op: 27 maart 2014, 15:38 »
Als je er geen kan vinden, heb ik er wel een. Een originele van een alp, maar is bij mij over.

Weet niet of je naar de Deventer rit komt? Ik woon 2 kilometer van het startpunt, dus daar is mss wel wat te regelen.

Ik zie overigens dat die van jou niet origineel is? Bijna elke motorzaak heeft ze wel. Termaat kun je proberen en anders heeft Mamola motoren in Laren (bij Lochem, ook niet ver van het startpunt zaterdag) ze in ieder geval.

Offline voorstad

Re: Gesmolten knipper.......
« Reactie #7 Gepost op: 27 maart 2014, 16:31 »
Bedankt voor de reacties. Ondertussen via de lokale brommerzaak twee nieuwe knippers (inclusief bedrading, krimpkous en krimpstekkers) kunnen kopen (€15,85) en zie het resultaat. Nu maar hopen dat 'ie net hoog genoeg zit om niet te smelten.
PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....

Offline PimW

Re: Gesmolten knipper.......
« Reactie #8 Gepost op: 27 maart 2014, 16:37 »
Ik denk dat jouw vorige eerst afgebroken is en daarna pas gesmolten! Zo lijkt het op de foto in ieder geval.

Met de ori pijp heb ik nog nooit een knipper gesmolten overigens, ook niet na crossen ofzo.

Offline eerde jan

Re: Gesmolten knipper.......
« Reactie #9 Gepost op: 28 maart 2014, 00:21 »
Tip, draai je knipperlichthouders om.
Dus van links naar recht zetten.
Dan komen ze op de binnekant van het rekje te zitten, en dus staan ze hoger.
Ik heb het ook en 1 kant word nou alleen nog maar zwart maar smelt niet.

Offline EelkoL

Re: Gesmolten knipper.......
« Reactie #10 Gepost op: 28 maart 2014, 10:05 »
Lijkt me zo lastig als je de bocht om wilt, dat je elke keer de schakelaar de verkeerde kant op moet zetten...  ???     ;)
'99 TA

Offline eerde jan

Re: Gesmolten knipper.......
« Reactie #11 Gepost op: 29 maart 2014, 00:54 »
Lees nog es een keer!!!!
Bij mijn kinderen op school hebben ze begrijpend lezen, heb jij dat misschien vroeger gemist? :)) ;D