Auteur Topic: remklauw plaatje gezocht  (gelezen 8010 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Paul

remklauw plaatje gezocht
« Gepost op: 01 april 2014, 12:41 »
ben opzoek naar dit plaatje met nummer 11 op de tekening is voor de voorste remklauw van een xl600 pd 06 , is niet meer leverbaar bij Honda kan iemand mij vertellen waar ik dit nog kan kopen !?


« Laatst bewerkt op: 02 april 2014, 20:06 door varaderohuibje »

Offline PimW

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 01 april 2014, 13:20 »
Dus bij de motorzaak kunnen ze er niet meer aan komen? Heb je al een andere geprobeerd?

Offline Oldtimer

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #2 Gepost op: 01 april 2014, 15:29 »
Ik denk, weet eigenlijk wel zeker dat Ad er nog wel een paar heeft liggen.
Gebruikt, maar wel bruikbaar  ;)
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline dropken

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #3 Gepost op: 01 april 2014, 17:00 »
Ook niet bij de honda dealer in Eibergen ?

Offline Paul

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #4 Gepost op: 01 april 2014, 17:24 »
Ook niet bij de honda dealer in Eibergen ?
Eibergen moet ik nog ff bellen Marcel in zelhem hadden ze em niet meer en konden ze en ook niet meer bestellen

Offline dropken

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #5 Gepost op: 01 april 2014, 17:46 »
Paul,
probeer anders eens of motor Donatz in Winterswijk het wel bestellen kan
kom er deze week nog wel dan zal ik het in ieder geval eens vragen.
groet marcel.

Offline Paul

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #6 Gepost op: 01 april 2014, 18:00 »
Paul,
probeer anders eens of motor Donatz in Winterswijk het wel bestellen kan
kom er deze week nog wel dan zal ik het in ieder geval eens vragen.
groet marcel.
Oké dank je hoor het wel

Offline xrvtuur

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #7 Gepost op: 01 april 2014, 21:17 »
ik heb eens op diverse engelse en duitse site's voor je gezocht maar dit plaatje is ook daar niet meer leverbaar. een zelfde model plaatje van een africa twin RD04 is nog wel leverbaar maar ik weet niet zeker of het dezelfde afmeting heeft
Varadero SD02  2004

Offline Paul

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #8 Gepost op: 01 april 2014, 22:31 »
ik heb eens op diverse engelse en duitse site's voor je gezocht maar dit plaatje is ook daar niet meer leverbaar. een zelfde model plaatje van een africa twin RD04 is nog wel leverbaar maar ik weet niet zeker of het dezelfde afmeting heeft

oké dank je voor de moeite ( had ik ook al gedaan ) maar die van de twin had ik nog niet aan gedacht zal er eens naar vragen bij de daelert !

Offline Paul

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #9 Gepost op: 01 april 2014, 22:32 »
Ik denk, weet eigenlijk wel zeker dat Ad er nog wel een paar heeft liggen.
Gebruikt, maar wel bruikbaar  ;)

zal eerst hier in de buurt wel eens zoeken mocht dat niet lukken Marien dan ga ik mijn zoekgebied vergroten !

Offline dropken

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #10 Gepost op: 02 april 2014, 17:00 »
Paul,
Motor donatz hier in Winterswijk kan me het plaatje wel leveren nieuw maar dan zit de beugel
(op tek. nr 10?) waar die op hoort er ook bij wat de kosten zijn weet ik zo niet maar het is dus wel leverbaar
hier in de buurt.
laat even weten of dat wat is dan vraag ik er eventueel verder naar.
groet marcel.

Offline xrvtuur

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #11 Gepost op: 02 april 2014, 18:14 »
wordt een duur plaatje dan want die beugel kost rond de 130 euro ::)
Varadero SD02  2004

Offline Waffie

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #12 Gepost op: 02 april 2014, 19:06 »
plaatje gevonden en kun je hier nog bestellen

als het de juiste is natuurlijk  http://webshop.muldersmotoren.nl/WebShopArtikel/1/27///0/45112MG3006/2/retainer.html
technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

Offline xrvtuur

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #13 Gepost op: 02 april 2014, 19:49 »
dat nummer lijken ze hier ook nog te hebben: http://www.cmsnl.com/products/retainer_45112mg3006/
Varadero SD02  2004

Offline Paul

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #14 Gepost op: 02 april 2014, 22:46 »
mensen bedankt voor het mee zoeken ga kijken of dit gaat passen hij lijkt er wel erg op, alleen het bestelnummer is wel anders !?

Offline Paul

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #15 Gepost op: 03 april 2014, 11:24 »
plaatje gevonden en kun je hier nog bestellen

als het de juiste is natuurlijk  http://webshop.muldersmotoren.nl/WebShopArtikel/1/27///0/45112MG3006/2/retainer.html

heb em besteld hij lijkt er precies op ! als het past laat ik het jullie wel horen

Offline xrvtuur

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #16 Gepost op: 03 april 2014, 11:28 »
en anders beetje dremelen. ben benieuwd, ik heb tijdens mijn zoektocht naar zo'n plaatje wel ontdekt dat iedere 600cc van honda een andere remklauw heeft en dus ook een ander onderdeel nummer voor dat plaatje.
Varadero SD02  2004

Offline Waffie

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #17 Gepost op: 03 april 2014, 14:11 »
welk onderdeel nummer moet je dan hebben want het genoemde part  nr hoort bij je genoemde model
technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

Offline Paul

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #18 Gepost op: 03 april 2014, 23:18 »
welk onderdeel nummer moet je dan hebben want het genoemde part  nr hoort bij je genoemde model

als ik op alle sites mijn model alp in tik Ad staat er dit bestel nummer bij 45112KM1006 (<niet meer leverbaar)
die wie jij hier neer gezet hebt is 45112MG3006 maar ziet er zo op het eerste gezicht toch het zelfde uit dus ik heb em besteld volgens mij gaat dat wel passen ! zo niet heb ik een foutje van €9.94 gemaakt dan heb ik pech gehad !

Offline dropken

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #19 Gepost op: 04 april 2014, 08:53 »
Dat zo'n klein plaatje niet meer leverbaar is dat zou toch niet mogen.
dat moet toch eenvoudig na te maken zijn.
Als er veel vraag naar komt misschien een actie voor de club om dit te laten namaken in één partij dan wil dat nog wel eens lukken want een stuk voor een particulier dan moet je wel goede connecties hebben of zelf heel handig zijn. zoiets word normaal met een mal gestanst en is in een bewerking klaar maar dat zal niet lukken want die mallen zijn veel te duur dus moet het gelaserd en gekant worden op de een of andere manier.

Offline xrvtuur

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #20 Gepost op: 04 april 2014, 10:47 »
ja hoor dat mag wel, een onderdeel hoeft maar zo'n 10 tot 15 jaar op voorraad te zijn. bovendien is zo'n plaatje ook geen slijtage onderdeel, als je een klein beetje voor je motor zorgt gaat dat levenslang mee.
Varadero SD02  2004

Offline Paul

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #21 Gepost op: 04 april 2014, 19:58 »
nou ik heb em binnen hij is precies het zelfde m.u.v de gaten (met dank aan AD ) !                                                             Honda part nr:  45112MG3006
xrvtuur ik zorg prima voor mijn motor!! ben alleen dom geweest om weg te rijden met het schijfslot erop toen is er iets verschoten wat ik niet zo snel gezien/gemerkt heb schijf wel iets krom , daarom zit er nu een nieuwe schijf en blokken op toen kwam ik er achter dat dit plaatje ook kapot was en de Alp is intussen ook 21 jaar jong met 92.000 op de teller ! 
« Laatst bewerkt op: 04 april 2014, 20:23 door Paul »

Offline xrvtuur

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #22 Gepost op: 04 april 2014, 20:37 »
mooi en voor weinig opgelost dan, en fijn dat je alp net is ingereden ;)
Varadero SD02  2004

Offline Sandra

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #23 Gepost op: 04 april 2014, 20:54 »
nou ik heb em binnen hij is precies het zelfde m.u.v de gaten (met dank aan AD ) !                                                             Honda part nr:  45112MG3006
xrvtuur ik zorg prima voor mijn motor!! ben alleen dom geweest om weg te rijden met het schijfslot erop toen is er iets verschoten wat ik niet zo snel gezien/gemerkt heb schijf wel iets krom , daarom zit er nu een nieuwe schijf en blokken op toen kwam ik er achter dat dit plaatje ook kapot was en de Alp is intussen ook 21 jaar jong met 92.000 op de teller !
Hoe ist met de voorvering? Beter?
[img]http://img684.imageshack.us

Offline Paul

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #24 Gepost op: 04 april 2014, 22:30 »
Ja is een stuk beter Sandra en ligt ook 4 cm hoger dat valt al op Ben er blij mee!

Offline Sandra

Re: remklauw plaatje gezocht
« Reactie #25 Gepost op: 05 april 2014, 00:27 »
Ja is een stuk beter Sandra en ligt ook 4 cm hoger dat valt al op Ben er blij mee!
Fijn zo! grtz San
[img]http://img684.imageshack.us