Auteur Topic: Nog iets: Wat zijn goede oplossingen voor zijkoffers/tassen  (gelezen 1513 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jan B

Ik ben zo enthousiast over mijn nieuwe aanwinst dat ik maar weer een vraag stel;
Wat zijn goede  oplossingen voor zijkoffers/tassen, als je die niet vaak nodig hebt, maar wel wilt hebben voor gemak (als je dan een keer een weekend weg gaat) of uitstraling (ik blijf mijn nieuwe fiets een stoer ding vinden en het oog wil ook wel wat). Ik ben al eens wat zaken langsgegaan, maar ik zie bijvoorbeeld nergens van die alu dingen, die ik wel mooi vind. Ook zag ik van Ortlieb tassen (type grote fiets tas) die mij geschikt leken voor af en toe gebruik, maar ik hoor graag wat ervaringsdeskundigen.

Ohja, het gaat dus om een 650 V uit 2000.

Gr,

JanB
« Laatst bewerkt op: 05 april 2014, 10:44 door varaderohuibje »


Omit

  • Gast
Re: Nog iets: Wat zijn goede oplossingen voor zijkoffers/tassen
« Reactie #2 Gepost op: 02 mei 2014, 21:16 »
Ik zoek voor mijn xl650v uit 2003 ook nog een kofferrek met zijkoffers. Alleen waar haal je deze voordelig (maar betrouwbaar) voor deze TA?
Tips????

Offline Joxer

Re: Nog iets: Wat zijn goede oplossingen voor zijkoffers/tassen
« Reactie #3 Gepost op: 02 mei 2014, 21:19 »
Ik heb net mijn HDkoffers op mijn TA650 geknutseld.
Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!

Offline Sandra

Re: Nog iets: Wat zijn goede oplossingen voor zijkoffers/tassen
« Reactie #4 Gepost op: 04 mei 2014, 22:21 »
Ik zoek voor mijn xl650v uit 2003 ook nog een kofferrek met zijkoffers. Alleen waar haal je deze voordelig (maar betrouwbaar) voor deze TA?
Tips????
Daerr alu koffers (zie link in de brief hierboven van len_tour)  zijn goed en goedkoop, rond de 100,- per stuk, en waterdicht
Ik heb bv 36 liter, voldoende: als vrouw kan ik veel meenemen ;D
Voor Hepco en Becker kofferreksystemen Welke moet je denk ik even uitvogelen) hebben ze adapterplaten (rond plus minus 50,- ?) die je aan de koffers kunt monteren om ze aan een hepco en becker kofferrek op te hangen.
Koffer rek kan je bv bij RAD.EU bestellen, snel en goede service.
Grtz.
[img]http://img684.imageshack.us