Auteur Topic: Slang vaciuum vanaf brandstofpomp honda varadero 1000  (gelezen 2094 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline appie124

Goedeavond heb even een technisch vraagje.
Mijn vardero xl1000 met carburator hikt weleens tijden rijden op zijn 2,3 en 4 bij 50kmh. Alles is goed en contactpunten vervangen van de brandstomp, want die warwn doorgebrand. Het slangetje die aan het plastickapje zit mond ergens loos uit. Ik heb zwaar het vermoeden dat er ergens een vaciuum slangetje los zit dus ik denk het slangetje van de pomp. Maar kan niet vinden waar hij hoort.

Wie o wie heeft er een antwoord voor me.

Alles gedaan:
Kleppen gesteld
Carbu gereinigd en gesynchroniseerd
Brandstoffilter vervangen
Luchtfilter nog nieuw
Bougies nieuw


Offline xrvtuur

Re: Slang vaciuum vanaf brandstofpomp honda varadero 1000
« Reactie #1 Gepost op: 10 april 2014, 09:15 »
slangetje van de pomp hoort nergens op te zitten. is je tankontluchting nog in orde? en als het alleen bij 50 is zou ik die snelheid maar overslaan ;) Is het hikken begonnen na je lijstje werkzaamheden? of was het daarvoor ook al?
Varadero SD02  2004

Offline appie124

Re: Slang vaciuum vanaf brandstofpomp honda varadero 1000
« Reactie #2 Gepost op: 10 april 2014, 16:10 »
Daarvoor weet ik niet omdat deze varadero met een defect cilinder gekocht is door mij. Alles gerepareerd en de lijst van hierboven ook vervangen.

Offline appie124

Re: Slang vaciuum vanaf brandstofpomp honda varadero 1000
« Reactie #3 Gepost op: 10 april 2014, 16:13 »
Ontluchting tank hoe kan ik die controleren?

Offline xrvtuur

Re: Slang vaciuum vanaf brandstofpomp honda varadero 1000
« Reactie #4 Gepost op: 10 april 2014, 23:13 »
bij de injectie varadero zit die slang aan de achterkant onder de tank, bij de carburateur versie zit die slang zo in Haynes te zien naast de benzine kraan. je schrijft over een defecte cilinder, waarschijnlijk kapotte cilinderkop gehad door kapotte nokkenaskettingspanner. Ik weet niet of je die reparatie zelf hebt uitgevoerd maar weet je zeker dat de timing van de nokkenas goed is. het is best een moeilijke klus om dat weer goed afgesteld te krijgen. Ik weet ook niet goed of jou probleem zou kunnen ontstaan als je nokkenassen 1 tandje verkeerd staan. Iemand anders misschien?
Varadero SD02  2004