Auteur Topic: Ook nieuw hier  (gelezen 2819 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MenM

  • Gast
Ook nieuw hier
« Gepost op: 21 april 2009, 01:59 »
Hallo,
wij zijn Mario en Melanie, we wonen in Melle(d).
We willen ons even voorstellen :)
Sind 6 jaar bij ons is nu al de africa twin, bj 98 ik geloof ca 55000km. Sind maart nieuw bij ons erbij gekomen is een Honda Transalp, bj 09, kmstand 670 :) we waren aan t zoeken naar meer informatie over beide motors omdat we allebei graag rijden en veel op weg zijn.
Ons plan voor volgend jaar is naar de Noordkaap te rijden, enige nadeeltje wat we hebben is een jack russel die net zo graag rijd als wij. daarom moeten we nog laten ombouwen op een zijspan. dit gaat gebeuren met de Africa. Iemand hier misschien die er al ervaring mee heeft?
Ervaring hebben we vorig jaar opgedaan met een MZ etz 250 Zijspan :) was gaaf.
We hebben allebei een beetje een motor"schade". voor de rest hebben we nog een honda cb1100F super bol d'or, bj 1983 hier staan die voor de hele mooie dagen is en een oude Suzuki GSX 750F die word in de winter opgeknapt.
Ik hoop me van het forum mensen te treffen die ongeveer dezelfde tiks hebben en waar gezellig mee geschreven kan worden.
dan tot snel
groetjes MenM


Offline Zeegie

Re: Ook nieuw hier
« Reactie #2 Gepost op: 21 april 2009, 13:44 »
Hallo MenM,

Een twin met zijspan???  :P nog nooit gezien, een alp wel.
Zijn jullie al lid van de transalpclub? Niet? Lid worden dan! Gezellig hoor!
Het is goed om jezelf te laten gaan; als je jezelf maar weer kunt terugvinden.

MenM

  • Gast
Re: Ook nieuw hier
« Reactie #3 Gepost op: 21 april 2009, 13:58 »
Ik heb in zuidduitsland iemand gevonden die m ombouwen kan met Tuv, en gezien heb ik tot nu toe pas 1 en dat was in Denemarken.
Lid zijn we nog niet maar is in elk geval n idee :D
Mijn alpje word niet omgebouwt die is nog veel te nieuw en ik vind dat gewoon zonde, ze ziet zo mooi uit en met n zijspan word ze zo lomp :S
Ik las net dat in mei een treffen is, als we t met de tijd redden denk ik wel dat wel erbij zijn :)
groetjes Melanie

Offline Zeegie

Re: Ook nieuw hier
« Reactie #4 Gepost op: 21 april 2009, 14:03 »
Dat is het ITT. Erg gezellig en leuk. Moet je wel heel snel zijn met inschrijven en betalen....  :-\
Het is goed om jezelf te laten gaan; als je jezelf maar weer kunt terugvinden.

Offline V-Twin

Re: Ook nieuw hier
« Reactie #5 Gepost op: 21 april 2009, 22:30 »
Nou'eh welkom en tot ziens in Bischofsmais zullen we maar zeggen hè  8)

Offline Brombeer

Re: Ook nieuw hier
« Reactie #6 Gepost op: 21 april 2009, 22:50 »
Een twin met zijspan???  :P nog nooit gezien

In 'Plaatjesspelletje' staat er 1..  :P

..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline Two Plugs

Re: Ook nieuw hier
« Reactie #7 Gepost op: 21 april 2009, 22:59 »
Hoi Mario en Melanie,

Van harte welkom. En met zulke mooie uitdagingen en nota bene 2 clubmotoren op het erf zal het met het lidmaatschap van de leukste Honda club van Nederland ook wel goed komen!

Jullie zijn van harte welkom om sowieso eens de smaak te komen proeven (geheel vrijblijvend) tijdens een van onze toertochten.

De tocht in Enschede zal waarschijnlijk het dichtst bij jullie in de buurt zijn?
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

MenM

  • Gast
Re: Ook nieuw hier
« Reactie #8 Gepost op: 22 april 2009, 00:48 »
Ja is inderdaad t dichtste bij :) is n ca 1,5 uur rijden. ik hoop dat we t redden erbij te zijn omdat we allebei chauffeur zijn , naja ik chauffeuse maar we gaan ons best doen .
Enne we zijn hier met 4 motors al onze eigen kleine club  :angel: nee, was maar gekheid

Offline Two Plugs

Re: Ook nieuw hier
« Reactie #9 Gepost op: 07 mei 2009, 22:35 »
Tip... het NTT in Moergestel is nog véél leuker omdat je daar 's avonds ook gezellig kan ouwenelen met andere TA/AT/DERO rijders! Als het werk het idd toelaat!

We zien jullie vast wel een keer verschijnen!

Met dé Groningse Transalpclubbrul
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180