Auteur Topic: Varadero of......  (gelezen 12719 keer)

Offline Icarus

Re: Varadero of......
« Reactie #30 Gepost op: 02 juni 2014, 16:44 »
De eerste 500 km zitten er inmiddels op. Heerlijke motor. Kennen jullie dat gevoel van...dit had ik eerder moeten doen.
Dat gevoel ken ik zeker.  8)

Gefeliciteerd met je aanwinst!

Offline HotelMike

« Reactie #31 Gepost op: 09 juni 2014, 11:30 »
Ben toch bang dat je een Rider 4 ipv Rider 5 gaat ontvangen...

Ik heb nog eens op het www zitten kijken. Wat is het verschil tussen de v4 en 5. TomTom heeft het alleen maar over Rider.
Heb net een route zitten maken met Tyre. Wat wel zeker is dat ik meer dan 48 routepunten kwijt kan in mijn Rider, 100 om precies te zijn.
Wss heb ik dan toch het nieuwste model. Oudere modellen konden maar 48 rte punten aan.
« Laatst bewerkt op: 30 juni 2014, 20:32 door HotelMike »

Offline Waffie

« Reactie #32 Gepost op: 09 juni 2014, 12:10 »
Hoe het begon:

tom tom rider
tom tom rider II
een III is er eigenlijk niet geweest
tom tom rider IV kreeg een  breder scherm scherm en route mogelijkheden tot 100 routepunten

tom tom rider 5 kreeg functies als kronkelwegen, via bluetooth  routes uit wisselen zonder tussenkomst van de pc life time update

op de achterzijde staat obij mij model 4GD04 genoemd

wat staat er bij jou?

technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

Offline HotelMike

« Reactie #33 Gepost op: 09 juni 2014, 12:59 »
Bij mij staat op de achterzijde 4GD00.

In mijn scherm zie ik 3 grote knoppen:

Plan Route
Plan kronkelroute
Beheer Reisplannen

Verder zat erbij: LifeTime update en het Programma TyrePro. Hier wel een kanttekening bij. Je hebt alleen maar de Pro versie als je daadwerkelijk de TT hebt aangesloten op de PC. Zonder aangekoppelde TT heb je de Basis versie (met reclame).

Optie Deel reisplannen via BT staat erin. nog niet geprobeerd.

Denk dan dat ik de nieuwste versie heb. 4 of 5, geen idee. Ben niet zo thuis in deze materie. TomTom doet het verder fantastisch. Ook gemaakte route met Tyre werkt goed.

Is omdat je helemaal Down Under woont, anders hadden we eens kunnen vergelijken ;) ;) ;)

Ik weet niet hoe je hier plaatjes kan plaatsen. Hen een paar naar je MSD mailadres gestuurd.

Offline Goobi

« Reactie #34 Gepost op: 09 juni 2014, 17:31 »
Na de Tomtom Rider I en II kwamen de TT Urban Rider en Rider Pro (plus). Formeel zijn deze echter nooit 'Rider 3' genoemd. De Urban Rider en Rider Pro (plus) hebben Max 48 routepunten, nog een smal scherm met in het startscherm twee knoppen: Wijzig Route en Bekijk Kaart. Ze hebben in het routemenu wel de optie 'Kronkelwegen'. Bij mijn exemplaar staat er 4GC01 op de achterkant.

Tomtom Rider 4 heeft niet bestaan en de 5 heeft Max 100 routepunten, het bredere scherm en drie grote knoppen in het startscherm. Je hebt dus een TT Rider 5, Hotel  ;)

Groet,
Geert-Jan
XL 700 V Transalp (2008, blue)

Offline Waffie

« Reactie #35 Gepost op: 09 juni 2014, 20:17 »
ik kom ook tot die conclussie

het mysterie is opgelost en gelukkig.. voor een mooie prijs

mvg waffie :))
technical support TCN

Offline HotelMike

« Reactie #36 Gepost op: 09 juni 2014, 22:09 »
Waffie, heb je mijn foto's gezien die ik je gemaild heb.
Als de jouwe idem is aan die van mij, hebben we idd een leuk prijsje voor de TT betaald.

Offline Waffie

« Reactie #37 Gepost op: 10 juni 2014, 02:11 »
de foto's zijn inderdaad gelijk..

werkelijk een koopje.. geniet ervan
technical support TCN