bedankt voor je reactie,
heb de carbs al van elkaar afgehaald, zo gingen ze beter van de inlaat van de cilinder af, dat zat vrij stug.
heb 1 carb los gehaald en gekeken naar vervuiling, lijkt redelijk schoon(heb al brandstofreiniger gebruikt toen ik nog reed op de motor)
De hoofdsproeier wil ik nog even nakijken op vervuiling, en ik kan de vlotterstand nog even nameten. heb een membraam aan de zijkant van de carb gecontroleerd op scheuren en het membraam van de vacuumschuif ziet er ook nog goed uit.
aan de choke plunjers zie ik ook niets vreemds, was alleen benieuwd hoe dat allemaal werkt tijdens bedrijf.
verder zien de rubber van de inlaat er ook niet beroerd uit(moet ik nog wel testen)
ga ws deze week kleppen stellen dan kunnen de carbs er weer op, dan nog een reparatie aan de luchtinstroom naar de carbs, een nieuw luchtfilter en eventueel nieuwe bougies, en dan zou met afstellen en synchroniseren de motor weer soepel moeten draaien.
hebben jullie een foto of zoiets waar ik kan zien hoe je die synchronisatie uitvoert? Wil een u-buis maken om de afstelling gelijk te maken per carb.
iemand nog suggesties of opmerkingen dan hoor ik het graag.
met vr groet
roel