Auteur Topic: Olieterroristen slaan toe in de Eifel  (gelezen 3702 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Longl1

Olieterroristen slaan toe in de Eifel
« Gepost op: 15 april 2014, 21:34 »
Zie http://www.anwbmotor.nl/nieuws/olieterroristen-slaan-toe-de-eifel

In 2011 sloegen olieterroristen voor het eerst toe in de Allgäu, onder München. Sinds afgelopen weekeinde behoort ook de Eifel tot hun werkgebied.

Afgelopen weekeinde liep een Yamaha rijder zware verwondingen op doordat hij in een bocht onderuit gleed over een oliespoor. Een speciale afdeling van de Aachener politie doet onderzoek naar wat zij noemen een moordaanslag.

Motorrijders die in de Eifel gaan toeren, moeten op hun hoede zijn. Mensen die motorrijders helemaal niet zien zitten, hebben het op hun voorzien. Net als in 2011 in de Allgau, zuidelijk van München, hebben onbekenden onder Aachen in totaal vijf ‘olievallen’ opgezet.

De politie van Aachen gaat er vanuit dat de acties tegen motorrijders zijn gericht. Ze komen tot die conclusie omdat de oliesporen ’s nachts werden aangelegd op wegen die onder motorrijders zeer favoriet zijn.

Wat een boeven !  We zijn gewaarschuwd

Offline Two Plugs

Re: Olieterroristen slaan toe in de Eifel
« Reactie #1 Gepost op: 15 april 2014, 23:33 »
Ten eerste... dit is natuurlijk niet goed te praten.

Maar... Als ik zie, hoe onbeschoft en a-sociaal veel motorrijders (vooral Nederlanders) zich in o.a. de Eifel gedragen, kan ik me het goed voorstellen dat dit een enorme weerzin oproept bij aanwonenden. En dat zijn niet alleen van die opgefokte leernichten die op hun yochurtbekergekleurde straattorpedo de omgeving onveilig maken, helaas...
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline Sandra

Re: Olieterroristen slaan toe in de Eifel
« Reactie #2 Gepost op: 15 april 2014, 23:44 »
Bernard, ik sluit me volledig bij jou aan. Er zijn dorpen waar men met name in het weekend, ontzettend uit moet kijken en de kinderen al helemaal de straat niet op durven sturen.
Strenger straffen in de portomonnee!
[img]http://img684.imageshack.us

Offline Waffie

Re: Olieterroristen slaan toe in de Eifel
« Reactie #3 Gepost op: 15 april 2014, 23:58 »
beste jongens en meisjes

Nou mag iedereen ventileren maar  om nu direct bepaalde groepen  in hokjes te drukken ....of op enige wijze sympathie te vragen voor de dader

Ik vind de opmerking in het waarom dus ook een beetje dubbelzinnig overkomen

Misschien heeft de persoon helemaal geen hekel aan motorrijders maar leest hij graag over zijn daden in de krant om er spontaan een orgasme aan over te houden

bedenk dat ook auto,s trucks, fietsers .. en ja motorrijders ... dus volledig random  met de bedoeling om angst te zaaien
letterlijk niemand is er bij gebaat en nog maar te zwijgen voor het feit wat de vervuiling oplevert voor de natuur

Ik vind het een daad van terreur en heb er geen goed woord voor over ongeacht de reden die er achter zit
technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

Offline dropken

Re: Olieterroristen slaan toe in de Eifel
« Reactie #4 Gepost op: 16 april 2014, 16:57 »
Protesteren kan ook anders dit is wel zo'n minne daad, het zou de dader(s) geliefde maar zijn die er door omkomt dan piepen ze wel anders. nee hier zijn geen goede woorden voor om wat voor reden dan ook.

Offline Arjen

Re: Olieterroristen slaan toe in de Eifel
« Reactie #5 Gepost op: 16 april 2014, 22:41 »
Voor wie een beetje buitenlands kan lezen: http://www.motorradonline.de/recht-und-verkehr/oelfallen-in-der-eifel-2014/545142

Hier in de buurt kan je dus beter maar even extra goed opletten:

Citaat
Tatorte befanden sich laut Polizei alle im Bereich Stolberg (L 12 im Ortsteil Mulartshütte, L24 zwischen Breining und Zweifall, L 238 zwischen Muraltshütte und Zweifall) und Simmerath (Bundesstraße B 266, Haarnadelkurven im Bereich Dedenborn, Schöne Aussicht).
“Never Stop Exploring”

Offline Oldtimer

Re: Olieterroristen slaan toe in de Eifel
« Reactie #6 Gepost op: 17 april 2014, 10:38 »
We rijden over krap 5 weken dit traject, vanuit de Eifel richting Simmerath
Maar even op de kaart gekeken en het lijkt mee te vallen. ( voor ons dan)
Even dat mooiste stukje uit de route en de noordkant pakken richting Woffelsbach.
Ook mooi trouwens.
Nu maar hopen dat het niet meer wordt.
berichtgeving hierover de komende weken goed in de gaten houden.
Vraag me alleen af waar dat kan.

Trouwens,
Dat bandje lijkt me ook niet echt..............


PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline varaderohuibje

Re: Olieterroristen slaan toe in de Eifel
« Reactie #7 Gepost op: 05 mei 2014, 23:14 »

Offline Oldtimer

Re: Olieterroristen slaan toe in de Eifel
« Reactie #8 Gepost op: 06 mei 2014, 09:12 »
Ik heb hier mijn twijfels over. De arrestatie dan.
Een dergelijk geval zou op alle voorpagina's van de Duitse kranten hebben gestaan.

Vergeet niet dat motorrijders hier ook geld in het laadje brengen en als een idioot dit in gevaar brengt is een fake bericht natuurlijk snel geplaatst.
Er zijn in de afgelopen tijd GEEN nieuwe oliesporen gevonden.
Dat dan weer wel.

PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.