Auteur Topic: voorstellen ik en mijn africa twin  (gelezen 1209 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Albert RD04

voorstellen ik en mijn africa twin
« Gepost op: 28 april 2014, 22:25 »
Mijn naam is Albert 38 jaar en woon in Haarlem.
Ik heb nu een paar maanden een africa twin rd04 en ben nu een paar weken lid van de club. Eindelijk een geschikte motor voor mijn lengte van 2 meter. Ik heb er wel verlaagde voetsteunen op gezet (besteld bij motobau) Echt een aanrader voor de langere personen onder ons.  Hiervoor een honda cb 700 nighthawk gereden en daarvoor 2x een honda 900f uit 1982 gehad.
Erg leuk om door het forum te bladeren met al die vragen en antwoorden. Na het lezen op het forum heb ik wel veel vragen over mijn eigen motor, is mijn brandstofpomp wel eens vervangen, hoe is de staat van mijn uitgaande as, etc. Ik ben nu aan rondkijken voor een geschikte motorlift om het onderhoud zelf te kunnen doen. Ik moet dit allemaal wel voor op straat doen maar dat heeft ook wel weer zijn charme. Vandaag voor het eerst even "offroad" gereden in 'de kuil' bij IJmuiden, dit was wel even leuk om te doen.
Ik hoop jullie een keer te treffen op één van de toertochten of sleuteldagen.
Gr. Albert 
HAARLEM

Offline dropken

Re: voorstellen ik en mijn africa twin
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2014, 22:28 »
welkom in de club, mooie nette fiets veel succes ermee en wie weet zien we je snel op een van de ritten of sleuteldagen waar veel van je vragen beantwoord kunnen worden. 6 juli in Wijchen heb je de kans weer.
18 mei de oostrit is ook zeker de moeite waard.