Auteur Topic: trial tech vapor km teller aansluiten  (gelezen 2826 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bgeerdink

trial tech vapor km teller aansluiten
« Gepost op: 01 mei 2014, 22:23 »
Hallo heb zins kort een trial tech vapor aangeschaft maar het wil nog niet helemaal lukken km teller doet het wel goed maar de toeren teller en temparatuur krijg ik nog niet voor elkaar dus hoop dat iemand mij hier iets meer kan.uitleggen hoe en wat het gaat over de universele kit van trian tech vapor km teller

Offline GK

Re: trial tech vapor km teller aansluiten
« Reactie #1 Gepost op: 04 mei 2014, 09:45 »
Ik heb die op mijn transalp 600 zitten, wat zijn de problemen?

Offline GK

Re: trial tech vapor km teller aansluiten
« Reactie #2 Gepost op: 04 mei 2014, 09:46 »
temperatuur werkte bij mij met een meter die ik in de slangen moest zetten van radiateur, dus slang open snijden, ding er tussen proppen en weer dicht maken met twee klemmen.

Toeren teller zit om de bougiekabel heen gewonden, op de instructies staat hoeveel slagen, het andere eind van de kabel moet je op aarde zetten, ergens een kaal plekje op je frame zoeken en alles goed vastplakken

Offline bgeerdink

Re: trial tech vapor km teller aansluiten
« Reactie #3 Gepost op: 04 mei 2014, 20:56 »
Okey dat wist ik dus niet van de toerenteller dat je de uit einde op de aarde moest zetten.bedankt en de temparatuur meter heb ik niet zoon sensor wat je in de waterslang kan drukken heb je idee waar je dat kunt kopen

Offline GK

Re: trial tech vapor km teller aansluiten
« Reactie #4 Gepost op: 05 mei 2014, 09:12 »
wellicht heb je een andere sensor, heb je een foto van het materiaal dat je nog over hebt?

Ik had namelijk een setje voor een quad :-p was weer net wat anders maar in grote lijnen waarschijnlijk wel hetzelfde

Offline PimW

Re: trial tech vapor km teller aansluiten
« Reactie #5 Gepost op: 05 mei 2014, 12:50 »
Kwafo bedoelt deze http://www.trailtech.net/19mm-inline-water-temp-sensor (LC: gaat in de leiding)

Misschien heb jij deze : http://www.trailtech.net/14mm-cht-sensor ? (AC: gaat op de cilinderkop, onder een bougie).

Maar heb je een gebruikt setje dan? Er zitten toch altijd handleidingen bij? (kijk anders eens op de trialtech site?)