Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Kennismaking Lepano202262 en zn nwe aanwinst

(1/3) > >>

Lepano202262:
Hallo leden en gasten van Transalpclub forum.

mijn naam is Lepano202262, 25jaar oud en ik zal as woensdag de trotse nieuwe eigenaar worden van een 1989 Transalp.

Dit word me eerste Enduro/allroad motor (afgezien van toen ik als 12jarige op motorcross zat)
het is best een oude dame en er moet wel het een en ander aan gebeuren maar zal hopelijk hier alle antwoorden kunnen vinden.

ik rij nu nog een GSX600F uit 2003 maar die zal op een gegeven moment plaats moeten maken.

dus bij deze aangenaam kennis te maken!!!!!

gr Lepano202262

dropken:
Hallo Lepano met een hoop cijfers welkom in dit forum en het zou leuk zijn als we met de tijd ook een foto van de oude trotse dame te zien zouden krijgen. in ieder geval veel plezier met je alp.

Lepano202262:
zal ik zeker maken...

heb al mooie plannen om de oude dame een make-over te geven..

Robin66:
Hoi Lepano,

Welkom!
Wat voor plannen heb je? Overspuiten of andere ideeën? Enne plaatjes ik ben benieuwd!

Robin

Lepano202262:



volgens mij werken de foto's niet, dus hieronder de link:
https://onedrive.live.com/redir?resid=2FF520894436774D!183&authkey=!AHKXGy1_Edv1YM4&ithint=folder%2c

hierbij ff 2 foto's van me nieuwe Alp...

Ik denk dat ik hem OD-green met zwarte stickers (Honda Transalp) ga maken ivm me survival school..
goeie bandjes er onder... misschien zelfs een neus er op zetten zoals BMW of de DR-big.. (van een oude voorspatbord van een BMW K75)
Mist lichten op de valbeugels
handvat verwarming
clear glass voor ruit (is nu een soort smoking paars)

en alles wat gescheurt is repareren...

maar ik mag niet klagen
Motorisch is hij goed en dat voor €700,-
een leuk project motortje

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View