Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Mijn Alp en ik

(1/4) > >>

Painter:
Mijn naam is Stephan woon in Amersfoort en ik rij 2 motoren. Een Transalp uit '89 en een CBR1000F uit '96. Vind de TA heerlijk rijden en ben m aan het pimpen.

Moet nu het spatbord en tank nog spuiten en de voorvork hoezen worden snel vernieuwd net als de uitlaat en demper. Zadel zal ik opnieuw bekleden en verder weet ik het nog niet. Wil het frame zwart maken met Hammerite

Voornamelijk rij ik korte ritjes op de Alp en verkopen doe ik m nooit. Momenteel geef ik ook les aan mijn vriendin op de Ta  C:-)


dropken:
Hallo Painter, zie als ik het goed heb dat we enigszins hetzelfde beroep hebben (spuiter)
Heb dezelfde alp als jij maar ik streef dan weer meer naar de originele kleurstelling.
maar zie dat je net zoveel plezier aan je alp hebt als ik dus succes met de alp.

Painter:
Bedankt maar nee spuiten/ Airbrushen is mijn hobby maar ik heb er zoveel en maar 24 uur i een dag :( keuzes keuzes en ja plezier heb ik wel aan de Alp

dropken:
zou de keienvanger en het frame in zilver houden steekt mooi af anders word het helemaal zo donker maar goed wie ben ik het is jouw fiets en ik moet wel zeggen je maakt wel mooi strak werk.

Oldtimer:
Heeft wel wat zo'n tigerlook.
Maar dan in bed  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View