Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Ik stel me ook maar eens voor om te starten!

(1/2) > >>

Jan Jeroen:
Ik dacht, ik kies mijn naam eens helder!   Ik ben dus Jan Jeroen (33 jaar), kom uit Culemborg en ik rij al enige jaren motor, voornamelijk op een ouwe Yamaha Diversion. Vorig jaar heb ik die motor verkocht, in de veronderstelling snel iets anders te gaan kopen, maar dat heeft iets langer op zich laten wachten. Ik was eigenlijk op zoek naar een ander soort motor (naked bike), maar toen ik voor het eerst op mijn nieuwe aanwinst zat, afgelopen zaterdag, was ik direct verkocht! En de motor ook, want die stond vrijwel direct op mijn naam!

Hier is hij dan, mijn "nieuwe" Honda Transalp!






Het is alweer een aardig oud beestje, uit eind 1997, maar met nog geen 18.000 échte kilometers op de teller, en altijd netjes onderhouden... Gekocht van de eerste eigenaar, en alles 100% eerlijk, komt namelijk van een familielid Moeten alleen op korte termijn nieuwe banden onder, omdat deze door het weinige gebruik uitgedroogd zijn (nog voordat ze konden slijten), en ik ga binnenkort even de vloeistoffen verversen.

Ik ben er trots op, en hoop hier heeel erg veel plezier van te hebben.

Ook hoop ik veel plezier te hebben hier op het forum, altijd leuk om de verhalen met mederijders te delen, en te lezen... 

Groetjes, Jan Jeroen

dropken:
Hee leuke fiets en welkom in de wereld die transalp heet, succes en veel  plezier met je alp
binnenkort 6 juli sleuteldag in Wijchen misschien een mooie gelegenheid om de boel te verversen
18 mei de oostrit start in Arnhem eind in Duiven.

Two Plugs:
Het regent nieuwe mensen hier op het TCN Forum en da's mooi!

Van harte welkom!

Met dé Groningse Transalpclubrul,
Bernard

dropken:
als ze allemaal lid worden zitten we zo weer op de 700 leden

Omit:
Idd een prachtige TA Jeroen. Ik snap het helemaal dat je gelijk verkocht was (had ik nl. ook met mijn TA  ::)). Heel veel plezierige ritten gewenst en...welkom hier.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View