Auteur Topic: Even Voorstellen  (gelezen 1885 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Janoe

Even Voorstellen
« Gepost op: 07 mei 2014, 19:54 »
Hallo TCN-ers,

Na afgelopen rit in Limburg te hebben meegereden leek het me hoog tijd me eens wat meer in de club te storten. Ik ben al sinds begin 2013 lid, maar eerder zijn de activiteiten er nog niet van gekomen.
Ik ben 27 jaar oud, woon al jaren in het zuidelijke Breda. Na enkele jaren bij Defensie te hebben gewerkt ben ik nu aan de studie in Amsterdam en Den Haag. Komend jaar hoop ik weer aan het werk te kunnen.

In 2013 heb ik mijn eerste motorfiets aangeschaft. Na te zijn aangestoken op de beurs door verschillende handelaren (die goed waren in hun vak) ben ik mij meer gaan verdiepen in de allroad-wereld.
De Transalp 650, bleek een goed compromis te zijn tussen betaalbaarheid, functionaliteit en betrouwbaarheid. Na aantal keren te hebben gereden op de 650, heb ik er een aangeschaft. Een ex-politie fiets.
Nu ik wist dat er veel verschil zit in de kwaliteit van de ex-overheids producten, ben ik op zoek gegaan naar een mooi exemplaar. Die heb ik gelukkig weten te vinden.
Met het een en ander aan accessoires heb ik op dit moment een redelijk complete fiets. Maar vooralsnog wil ik hem niet in concoursstaat behouden maar vooral gebruiken!
Inmiddels heb ik 8000 kilometer in een klein jaar bijgeschreven en de eerste paar honderd kilometer onverhard gereden - en ook leren rijden.
Wat rest is het leren sleutelen voordat ik een grote trip ga rijden. Dat is eigenlijk het grote doel -reizen per motor  8).
Nadat ik heel wat continenten heb gezien (zonder motor) wordt het nu tijd voor reizen met twee wielen.. (en zonder trappen -erg belangrijk).


Mijn Honda Transalp XL650V6

De eerste rit in Limburg was een duidelijk succes. Ik hoop nog veel ritjes dit jaar te kunnen maken met de club.
Cheers,

Janoe
Honda Transalp XL650V6

Offline jomakra

Re: Even Voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 07 mei 2014, 20:30 »
Hai Janoe,

binnenkort een allroad rit vanuit sprundel..... voor jou een thuiswedstrijd.

Leuk dat je zo enthousiast bent geworden over het allroad rijden.

Have Fun, Go Allroad ;)

grtz,
marco 8)
Africa Twin 1997 RD07a
NX 650 Dominator 1997 RD08
Werken doe je om je hobby's te bekostigen.
Ride allways in front, so won't eat the dust !

Offline Janoe

Re: Even Voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 07 mei 2014, 22:51 »
Hey Marco!

Dank voor het welkom! Ben er zeker bij in Sprundel. Hell, dat is een kwartier bij mij vandaan..
Erg leuk gebied! Enig idee of het zonder noppen te doen is?

Janoe
Honda Transalp XL650V6

Offline Two Plugs

Re: Even Voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 08 mei 2014, 07:53 »
Hoi Janoe

Nu dan... nogmaals van harte welkom bij de leukste Honda club van Nederland! ;)

Met dé Groningse Transalpclubbrul,
Bernard.
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline jomakra

Re: Even Voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 08 mei 2014, 09:49 »
Hey Marco!

Dank voor het welkom! Ben er zeker bij in Sprundel. Hell, dat is een kwartier bij mij vandaan..
Erg leuk gebied! Enig idee of het zonder noppen te doen is?

Janoe

Misschien dat de touruitzetter meer info hierover kan geven.
De uitnodigingstext van deze rit geeft aan dat het naar een "next level"
in allroad rijden gaat.

marco 8)
Africa Twin 1997 RD07a
NX 650 Dominator 1997 RD08
Werken doe je om je hobby's te bekostigen.
Ride allways in front, so won't eat the dust !

Offline dropken

Re: Even Voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: 08 mei 2014, 17:51 »
6 juli de sleuteldag in Wijchen daar leer je vanzelf sleutelen met veel vakkennis aanwezig die dag
enne welkom hiero succes met je alp