Ja hoor! Stijn heeft weer problemen! Nu in Italië.
Accu leeg, aanduwen en hij loopt weer, accu laadt niet bij.
Heb de accu met acculader opgeladen en heb nu deze waardes:
Accu, niet ingebouwd, gemeten op de polen: 13,05 volt
Stationair (1500 toeren) 12,60 volt
5000 toeren 12,80 volt
Bij starten zakt hij heel even terug naar 10,90 volt
Alles gemeten met verlichting aan, het kan niet anders, het is een Amerikaan.
Betekent dit nou WEEEEER een kapotte spanningsregelaar?
Accu was trouwens aan het droogkoken, niveau zat net iets boven de minimumstreep, heb hem aangevuld en toen opgeladen.
Ik heb tijdens mijn rit door Lausanne gereden, het was 32 graden en heb alleen maar stapvoets gereden. Kan dit de oorzaak zijn geweest van een te hete spanningsregelaar? Welke knuppel heeft trouwens bedacht om een spanningsregelaar vlak boven de uitlaat te monteren??