Techniek > Honda Transalp

Nieuwe spanningsregelaar uit Polen, is dat wat?

(1/8) > >>

jeroenh:
Op zoek naar een andere (reserve) spanningsregelaar voor mijn Transalp zag ik de volgende advertentie op eBay:

http://www.ebay.de/itm/KR-Regler-Lichtmaschine-HONDA-XL-600-V-Transalp-87-91-NEU-Voltage-regulator-/171317728524?pt=DE_Motorradteile&hash=item27e355150c

Heeft iemand ervaring met deze units?  Prijs lijkt me wel ok.

Oldtimer:
Altijd nog beter dan een tweedehandsje kopen van 35euro die dus defect is bij een niet nader te noemen  lid in het westen des lands.

Voor 100 euro koop je een nieuwe bij andere aanbieders.

Lijkt me inderdaad een goeie deal, en geen verzendkosten naar Nederland.

jeroenh:

--- Citaat van: Oldtimer op 22 mei 2014, 16:30 ---Altijd nog beter dan een tweedehandsje kopen van 35euro die dus defect is bij een niet nader te noemen  lid in het westen des lands.

Voor 100 euro koop je een nieuwe bij andere aanbieders.

Lijkt me inderdaad een goeie deal, en geen verzendkosten naar Nederland.

--- Einde van citaat ---

Je bedoelt een niet nader te noemen lid uit het westen des lands in de buurt van Rotterdam?
Heb ook ervaringen met aankopen bij die persoon, eens maar nooit weer.

Die spanningsregelaar gekocht via 'make an offer' op eBay, voor 54 euro incl. verzending (nieuw, garantie, en gegarandeerde verzending & verzekering via eBay).

stijnstijn:
Zoals een ander topic al verraad, is mijn spanningsregelaar ook overleden en eigenlijk ook wel benieuwd of dit een goede oplossing is.

xrvtuur:

--- Citaat van: jeroenh op 23 mei 2014, 12:24 ---Je bedoelt een niet nader te noemen lid uit het westen des lands in de buurt van Rotterdam?
Heb ook ervaringen met aankopen bij die persoon, eens maar nooit weer.

Die spanningsregelaar gekocht via 'make an offer' op eBay, voor 54 euro incl. verzending (nieuw, garantie, en gegarandeerde verzending & verzekering via eBay).

--- Einde van citaat ---

Ik vind het wel een beetje vreemd dat er hier gesuggereerd wordt dat er een tcn lid "foute zaakjes" zou doen. Een tweede hands spanningsregelaar kopen voor weinig is natuurlijk ook een gok die de koper neemt. Wat ik me dan afvraag is deze verkoper aangesproken op zijn gedrag en kan iemand lid blijven van de TCN als hij andere leden besodemieterd?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View