Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Even voorstellen

(1/2) > >>

Sandor:
Als eerste wil ik iedereen bedanken voor hun bijdrage aan welke forum dan ook binnen de Transalpclub.
Menig bibliotheek is jaloers op de kennis en ervaring die hier gedeeld wordt door een ieder!
Ik heb er dan ook tot nu toe heeeel veeeeeel plezier/profijt van gehad.

Maar ik zal me even voorstellen.
Sandor de Koning is de naam, al 18 jaar 21 en woonachtig in Beek en Donk, NB.
Na 12 jr heb ik vorig jaar eindelijk mijn rijbewijs gehaald. Bij de keuze welke motor het zou worden heb ik niet lang stilgestaan.
Een hufterproof, vergevingsgezinde en stoere fiets, binnen een beperkt budget zou het moeten worden.
De motor moest niet al te moeilijk zijn om aan te sleutelen.
En presto! daar is hij dan mijn PD10 uit 1998, zie profiel foto (lukt even niet om een grotere foto bij te voegen)

Ik ga mijn best doen om deel te nemen aan sommige club activiteiten, maar als militair zijn veel weekeinde al ingevuld door de baas of relatie haha.
Ik hoop nog veel info te halen uit al jullie bijdrages.

MVG

Sandor

Sandor:
Danny,

Dan heb ik goed en slecht nieuws..................maar 1 kant onbeschadigd hahaha

Arjen:
Beek en Donk is inderdaad niet zo heel ver rijden vanuit Nuenen, Danny.
Maar deze is paars en dat is voor mij de 'verkeerde kleur'... :(

Sandor, welkom!  ;D

dropken:
welkom hier en voor mij hoef je niets te veranderen als je niet wilt, alleen gewoon lekker genieten van je alp.

Sandor:
Zwarte kappen en grijze bak?
Is dat dan de orginele kleur samenstelling?

Dat van die achterlichten heeft met de topkofferhouder te maken (denk ik).
En het is zeker geen duitser!

Genieten doe ik zeker, elke strekkende meter opnieuw of die nu paars, wit of blauw zou zijn!

Arjen, heb de sleuteldag in Neunen gemist. Ik was op oefening. Ik had er graag bij geweest.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View