Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Vanaf vandaag definitief lid van de club

(1/2) > >>

Vogelenzang:
Hallo allemaal!
Na een toch wel behoorlijk lange tijd is het nu toch tijd voor een voorstel ronde!

Ik ben Martijn, ik kom uit Rhenen en rijd een PD06 Transalp uit 1992. RIjbewijs nu nog net geen jaartje, en de Transalp sinds begin Maart onder mijn kont.
Ik heb al een aantal leden al mogen ontmoeten tijdens de sleuteldag/motortechniek dag afgelopen 9 Maart (waarvoor nogmaals bedankt!), en hoop nog vele andere leden in de toekomst te gaan ontmoeten!
Het inschrijf formulier is inmiddels op de post gegaan, dus het is nog even afwachten tot ik de inwijdingsceremonie kan gaan bijwonen  ;D

Nog even een plaatje van de alp ter afsluiting:


dropken:
welkom in deze wereld die transalpclub heet, waren we net afgelopen zondag in Rheden bij de Motorcrossbaan met de oostrit en een hele rits clubmotoren.
maar wees welkom hier en 5 Juni stammtisch Oost ditmaal bij cafe de Snor in S'Heerenberg of 6 juli de sleuteldag in Wijchen. Oja en veel succes met je alp

Two Plugs:
Mooie dag om lid te worden, en een mooie (bijzondere!) Transalp heb je!

Enjoy!

Met dé Groningse Transalpclubbrul,

Oldtimer:
Welkom Vogelenzang,
Zoals Dropken al opmerkte waren we afgelopen zondag dus dicht in de buurt.
Kijk maar eens naar het Topic van de Oostrit.
Niet in Rheden, maar in Rhenen.
Was een mooie kans geweest om de deelnemers van de sleuteldag nog eens terug te zien.

Maar goed, voel je welkom en inderdaad een bijzonder mooie Alp onder je kont.


--- Citaat ---tot ik de inwijdingsceremonie
--- Einde van citaat ---

In s'Heerenberg dus 5 juni en maak je borst dan maar nat  8)

Oldie

Vogelenzang:
Bedankt!

Ik zal de agenda goed in de gaten gaan houden!
Heb gisteravond persoonlijk mijn inschrijvingsformulier door de brievenbus in Leusden gedaan. Dus er kan niets meer fout gaan  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View