Algemeen > Algemene discussie

Show je " gepimpte" TA....

(1/2) > >>

Omit:
Hallo transalpers,

Misschien vraag ik nu wel iets van jullie wat jullie misschien als een heiligschennis  :angel: zien, maar heeft er iemand van jullie zijn TA gepimpt met stickers of op een andere manier? De TA's, vooral de XL650V, zien er eigenlijk allemaal wel een beetje hetzelfde uit. De enige afwisseling die ik zie zijn de kleuren. Wellicht hebben jullie overwogen om van jullie TA's een verlenging van jullie zelf te maken (unieker dus).
Ik ben zelf ook aan het orienteren, maar vind weinig wat ik bij mij vind passen of gemakkelijk en betaalbaar is uit te voeren (ik ga mijn TA echt niet volplakken met bloemetjes ofzo  ::), das nie stoer  8) ).
De plaatjes heb ik van internet geplukt als voorbeeld....

wimj:
Zoiets? Voelt na 190.000km in ieder geval wel als 'mijn' motor! Nog nooit zo veel gereden als met deze motor. Voornaamste uiterlijke aanpassingen: verbeterd zadel, verwijderen plastic, carterbescherming, handbescherming, verhoogd stuur, uitlaat. Onzichtbaar: verbeterde vering.

Omit:
Idd, dat bedoel ik WimJ. Jij hebt gekozen voor o.a. een andere kleur zadel en die kleur komt ook weer terug in een ander deel van de TA (voorvorkbescherming 😜). Dat maakt de motor dus al specialer vind ik. Heb je het zadel zelf of ergens laten bekleden? 😄

wimj:

--- Citaat van: Omit op 30 mei 2014, 19:19 ---Heb je het zadel zelf of ergens laten bekleden? 😄

--- Einde van citaat ---

Bij een bedrijf in Purmerend. Zeer tevreden.

PimW:
Ik heb ergens in de voorstelsectie nog een topic lopen geloof ik ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View