Techniek > Honda Transalp

Defect rechter knipperlicht

(1/5) > >>

GK:
Hoi mensen,

Mijn knipperlichten aan de rechterkant doen het beide niet (dus voor en achter)

Nu dacht ik, laat ik eens peilen wat de mogelijke oorzaken kunnen zijn voordat ik alles open haal :-p

De linker knipperlichten doen het wel gewoon naar behoren, net zoals al het andere electra

The Headless Horseman:
Mogelijkheid 1: lampjes stuk  :). Zou toeval zijn, beiden tegelijk, maar het kan wél.

Herman:
Hallo Kwafo,

goede kans dat het de schakelaar op het stuur is.....
zie "How to" topic hoe deze te reinigen.

groet

Herman

GK:
Dag Herman, ik zat ook al richting de schakelaar te denken, ik ga m maar es uit elkaar halen

GK:
Nou dat ging makkelijker dan verwacht  ::)

het probleem is veranderd dus ik heb iig iets goed of niet goed gedaan X-D

voor dat ik de schakelaar schoon had gemaakt hoorde ik uit het relais tik-pauze-tik als ik de schakelaar naar links drukt (en knipperlicht werkt dus ook) en als ik naar rechts druk hoorde ik niets

na het schoonmaken van de schakelaar hoor ik als ik naar links druk hetzelfde als voorheen maar als ik naar rechts druk hoor ik zeg maar heel veel tikken achter elkaar, meer een bzzzzzzz.

nu dacht ik van, misschien moet de schakelaar nog een beetje drogen (maar lijkt mij sterk anders zou de andere kant hetzelfde probleem moeten hebben)

of het probleem zit hem wellicht in het knipperlicht relais, ik heb geen idee hoe lang die dingen mee gaan ;-)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View