Auteur Topic: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli  (gelezen 8249 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Martin Visser

NTT 2014 – Nationaal Transalp Treffen

Je zou als berijder van één van onze clubmotoren naar het ITT (Internationaal Transalp Treffen) in Polen kunnen zijn gegaan… Of naar het Varadero & Crosstourer International Meeting (VCIM) in Noorwegen. En er is vast óók nog wel ergens een internationaal treffen voor africa twins en XLV’s.

Maar inmiddels traditioneel organiseert de Transalp Club Nederland sinds halverwege de jaren 90’ van de vorige eeuw ook het NTT!


Dit keer gaan we naar het noorden van het land. Camping Marenland in Winsum is bekend bij de deelnemers van de Groningenrit in 2013; toen veel van de 40 deelnemers op deze camping bleven slapen en er een ontzettend gezellig weekeinde hebben genoten.

Op deze locatie is dus ook voor 2014 onze keuze gevallen!

Peter Brouwer aka ‘Aal Goud’ en Bernard Stikfort aka ‘Two Plugs’ organiseren het NTT ‘editie 2014’ en ontvangen jullie in het immer gastvrije Winsum, de kanohoofdstad van de provincie Groningen.

We gaan er een ouderwets NTT van te maken! Dus vooral: betaalbaar en omdat we er van overtuigd zijn dat onze leden zichzelf (en elkaar!) uitstekend en op een gezellige manier kunnen vermaken, ook zonder al te veel opsmuk.

Voor wat betreft de organisatie zijn er nog wel een paar ‘losse eindjes’ die helaas nog niet waren ingevuld bij het ter perse gaan van deze Transalper, maar daarvoor willen we jullie met nadruk vragen, om het NTT draadje op het Transalp Club Forum in de gaten te houden. Het gaat daarbij om de BBQ op zaterdag, en – eventueel – een gezamenlijk eten in De Gouden Karper, midden in het gezellige centrum van Winsum (en op loopafstand van de camping).

Voor wat betreft het NTT arrangement, zijn we al wel rond.

Voor de zaterdag hebben we een (geheel verharde) toertocht in de planning die ons door het bochtenrijke Marenland, het bosrijke Westerkwartier en de kop van de provincie Drenthe richting Veendam zal leiden waar ons een versnapering wordt aangeboden bij clubdealer Mulders Motoren in Veendam. Vanaf Veendam gaat het dan dwars door het inmiddels beruchte Groningse aardbevingsgebied terug naar camping Marenland in Winsum. Je zult er versteld van staan, hoe bochtenrijk Groningen is (maar dankzij jaarlijkse succesvolle opkomst van de Groningenrit weten jullie dat natuurlijk al lang!). Op de camping volgt de BBQ waarover jullie later via het Forum worden geďnformeerd omtrent kosten en opgave.

Kost dat?
Voor 2x een overnachting op camping Marenland in eigen tent INCLUSIEF 2x een ontbijt in het campingrestaurant betaal je slechts € 30,- per persoon! Opgave er was een inschrijfformulier beschikbaar maar vanwege weinig aanmeldingen is dit verwijderd.
Graag even in het topic melden dat je wilt komen, en svp voor mijn gemak een PM. Ik houd de lijst van deelnemers bij op het forum. 

Bijkomende kosten? BBQ op zaterdag, of (vrijblijvend) een maaltijd in de Gouden Karper op vrijdag.

Luxedier?
Wil je wel meedoen met het volledige weekeinde, maar liever niet in een tent? Dat kan! Camping Marenland biedt een brede keuze aan overnachtingsmogelijkheden, van een luxe Bed & Breakfast, hotelkamers tot een (beperkt) aantal ruime, 4-persoons blokhutten voorzien van o.a. een koelkastje.

Wil je deelnemen aan het NTT, inclusief overnachting, maar liever in een blokhut of kamer? Dan vragen we je dit aan te geven in het aanmeldformulier en dit zelf te reserveren bij camping Marenland. De gegevens zijn:

Camping Marenland
www.marenland.nl
Winsumerdiep 6,
9951 CG Winsum
0595 442 750

Voor vragen kun je natuurlijk ook contact met ons opnemen:
Peter Brouwer: 06 1384 8711

Vragen over de toertocht: Bernard Stikfort: 06 2445 1672


Even de klokken weer gelijk zetten. stand 20 juli.
Het NTT weekeinde gaat gewoon door zoals gepland.
We bbq en op zaterdagavond, dit wordt verzorgd door de leden zelf, Peter en ik halen de boodschappen.
Vrijdagavond tent opzetten of hutje inrichten, erna kan er worden gegeten op eigen kosten in de oudeste herberg van Groningen de gouden karper.
Wie blijven er slapen op het NTT.
Varadientje,
Rob en Ilona,
Bomba
Jeroen Emke,
Caspar?
Martin en Marja,


Dus inmiddels  8 man.

Dus een aardig ploegje, gezelligheid maken we met elkaar....

De bbq verzorgen we zelf met elkaar
Volgens mij komt het helemaal goed!

Groeten, Martin
« Laatst bewerkt op: 22 juli 2014, 21:39 door Martin Visser »

Offline Martin Visser

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen
« Reactie #1 Gepost op: 22 juni 2014, 15:28 »
Naam van de rit: NTT2014 Groningenrit
Datum: zaterdag 26 juli 2014
Naam organisator:  Bernard Stikfort
Telefoon:  06 2445 1672
Email: stikfort@hotmail.com
Starttijd: 11:00 verzamelen vanaf 10:00
Naam startlocatie:  Camping Marenland
Adres startlocatie: Winsumerdiep 6
Postcode + plaats: 9951 CG Winsum
Telefoon startlocatie: 0595 442 750
GPS coördinaten:   Je hebt het adres toch?
Lengte toertocht:  nnb, volg het draadje op het Forum!                               
Eindlocatie toertocht: zelfde als de  startlocatie 
Soort route: Verhard

Voor zaterdag  26 juli hebben we voor jullie een mooie toertocht in de planning die ons door het bochtenrijke Marenland, het bosrijke Westerkwartier via de kop van de provincie Drenthe richting Veendam zal leiden waar ons een versnapering wordt aangeboden bij clubdealer Mulders Motoren in Veendam. Vanaf Veendam gaat het dan dwars door het inmiddels beruchte Groningse aardbevingsgebied, langs de Freylemaborg in aardgashoofdstad Slochteren, via een mooie route over kleine binnenwegen terug naar camping Marenland in Winsum. Je zult er versteld van staan, hoe bochtenrijk Groningen is (maar dankzij jaarlijkse succesvolle opkomst van de Groningenrit weten jullie dat natuurlijk al lang!). Op de camping volgt de BBQ waarover jullie later via het Forum (zie het NTT draadje) worden geďnformeerd omtrent kosten en opgave.


Offline Peter_Winsum

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen
« Reactie #2 Gepost op: 23 juni 2014, 11:22 »
Zaterdagavond BBQ (ook voor 1-dags gasten)

Net als vorig jaar zal ik ook dit jaar op de camping weer een BBQ verzorgen voor de liefhebbers. Keurslager Kamps uit Winsum levert ons weer een heerlijk vleespakket:

Shaslick
Gem. Karbonale
Gem. Speklap
Braadworst
Hamburger
Inclusief salades, 3 soorten saus, stokbrood, 1 of 2 bbq's.

De kosten bedragen p.p. € 12,50 (drinken is niet inbegrepen) en ik weet zeker dat Martin de vleestang weer ter hand zal nemen. Voor wie geen zin in salades, saus en stokbrood heeft kan er ook een 'kaal pakket' worden besteld voor € 6,50.

(voor gas en schoonmaak zullen we een kleine inzameling houden onder de aanwezigen)
Honda Varadero - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Offline Peter_Winsum

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #3 Gepost op: 27 juni 2014, 22:18 »
Het loopt niet storm...

Voor de bbq e.d. zal ik wel binnenkort moeten weten op hoeveel deelnemers we kunnen rekenen. Overigens kan ik het Google-document niet openen of in vullen. Mogelijk zijn er meer mensen die daar last van hebben !?
Honda Varadero - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Offline PH-ADW

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #4 Gepost op: 28 juni 2014, 13:05 »
Zojuist ingeschreven.   :)  Tentje + BBQ.     
Ervaring is de kennis die je in staat stelt een fout te herkennen als je hem nog een keer maakt.

Offline Two Plugs

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #5 Gepost op: 28 juni 2014, 15:42 »
Zo, ondanks de TT in Assen vandaag de track uitgezet voor wederom een mooie Groningenrit voor de Transalp Club Nederland ! En ondanks het doem-weerscenario heel mooi weer. De rit wordt gecombineerd met het Nationale Transalp Treffen (NTT) op Camping Marenland in Winsum, en heeft een lengte van 190 km (volgens de GPS 3,5 uur rijtijd ;) ) met een pause bij Clubdealer Mulders Motoren in Veendam. De route loopt eigenlijk in een wijde boog rond de stad Groningen, met prima pauzemogelijkheden (voor ieder wat wils) na ca 70 km in het Drentse Norg. Tracks worden zoals gebruikelijk één week van te voren op het forum van de TCN geplaatst door de toercommissie! Hier alvast een paar smakelijke foto's, enjoy!

Weidse vergezichten...:


Molens, molens, molens...;)


Onderdendam, het 'Venetië' van Groningen


Onze uitvalsbasis: Camping Marenland in Winsum


Nog meer weidse vergezichten, mooie wegen, weinig verkeer!


Garnwerd aan Zee

 


Lunchtip: het altijd pittoreske Norg in Noord Drenthe (Wij kozen voor 't Hof van Norg)


Bloeiende aardappelvelden


Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline EelkoL

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #6 Gepost op: 28 juni 2014, 21:41 »
Mooi! Jammer dat ik met het gezin weg ben...
Is er interesse om de rit op een latere datum een keer te rijden met mensen die dit weekend niet kunnen?
Of die hem nog een keer willen rijden?
'99 TA

Offline varaderohuibje

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #7 Gepost op: 29 juni 2014, 00:14 »
Overigens kan ik het Google-document niet openen of in vullen. Mogelijk zijn er meer mensen die daar last van hebben !?

Het document wat je ziet zijn de resultaten van diegene die zich al ingeschreven hebben.

Inschrijven gebeurt als je de link gebruikt , die nu in het rood staat... inschrijfformulier...
die in het openings topic dus want deze is niet rood  C:-)

Offline Peter_Winsum

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #8 Gepost op: 14 juli 2014, 20:00 »
De campingbaas vroeg me of we al een idee hebben van de opkomst. Als ik de lijst zo zie hoeft hij geen ruimte vrij te houden.

De slager is met vakantie, maar zou voor de bbq even terug komen. Denk ook dat we hem dat kunnen besparen... Dat gan we ook wel op mijn ppc redden met vlees wat ik zelf even ophaal.
Honda Varadero - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Offline mauppie

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #9 Gepost op: 14 juli 2014, 21:31 »
Wat is de einddatum dat er ingeschreven kan worden?
Ik zit namelijk met een verhuizing op het werk en weet niet of ik op tijd klaar ben, dat zie ik pas begin volgende week. ::)
 
Africa twin '96 zwart-oranje
Kawa Z800 '15 wit
Volvo V70 classic '00
Batavus 24/7
Tefal ultragliss 4570

Offline Martin Visser

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #10 Gepost op: 15 juli 2014, 21:53 »
De campingbaas vroeg me of we al een idee hebben van de opkomst. Als ik de lijst zo zie hoeft hij geen ruimte vrij te houden.

De slager is met vakantie, maar zou voor de bbq even terug komen. Denk ook dat we hem dat kunnen besparen... Dat gan we ook wel op mijn ppc redden met vlees wat ik zelf even ophaal.

Goede insteek Peter, ik stel voor dat we zaterdag even de boodschappen doen.
Ik heb bestek en dergelijke nog liggen.

Doen we het gewoon zelf ;) ;) ;) vrijdagavond tellen we dan de deelnemers.
Gr, m

Offline Peter_Winsum

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #11 Gepost op: 16 juli 2014, 09:13 »
Beste mensen,

We hebben, gezien de lage opgave, moeten besluiten alles af te schalen.... maar:

De Groningen-rit op de zaterdag gaat gewoon door!
De camping is gewoon beschikbaar!
Er is gewoon koffie bij vertrek!
De campinggasten kunnen gewoon ontbijten!
Iedereen die dat wil kan de nacht voor of na de rit ook een plekje op de camping, een chalet of een hotelovernachting huren/boeken!

Op de zaterdagavond gaan we ook gewoon met elkaar bbq-en, opgave via een mailtje aan mij (info@bpbrouwer.nl) of op de vrijdagavond.

Het belooft een prachtige rit te worden me een hoop gezelligheid er omheen. Mis bijvoorbeeld niet ons etentje op de vrijdagavond in de oudste herberg van (Noord-)Nederland, de Gouden Karper in Winsum!
Honda Varadero - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Offline Jeroen

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #12 Gepost op: 16 juli 2014, 09:49 »
Wat verschrikkelijk jammer is dit zeg! Ben zelf op vakantie, daarom niet ingeschreven ( met mij nog meer denk ik) maar maak er het beste van met z'n 8- en! Have fun!
"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Offline Bomba

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #13 Gepost op: 16 juli 2014, 18:18 »
Af te schalen????

Betekend dit dat alles nu alleen draait om de zaterdag rit?
Of zitten we met zo'n tien man wel van vrijdagmiddag t/m zondag op camping? Ik heb niet zo'n zin om alleen voor de toerrit naar Groningen te komen. Dan rij ik liever hier in de buurt, het groene hart, een rondje.
Een motorrijder rijdt ook nooit verkeerd, hooguit een beetje om..... ;)

Offline mauppie

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #14 Gepost op: 17 juli 2014, 07:35 »
Zo het er nu naar uitziet moet ik werken volgend weekend(oude pand opruimen), maar misschien gaat het lukken en dan zal het alleen de rit worden. Met BBQ's doe je mijn toch geen plezier en temp. boven de 26 graden moet ik sowieso oppassen

Het is jammer dat er dit jaar weinig hebben ingeschreven, maar ik denk idd net wat Jeroen aangeeft er veel op vakantie zijn.
Ook hier op het bedrijfspark is het momenteel uitgestorven, dit heb ik hier in jaren niet meer gezien. :o
Africa twin '96 zwart-oranje
Kawa Z800 '15 wit
Volvo V70 classic '00
Batavus 24/7
Tefal ultragliss 4570

Offline Two Plugs

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #15 Gepost op: 17 juli 2014, 07:42 »
@Bomba & Mauppie: de rit is absoluut de moeite waard. Eneh, zoals Peter al aangeeft... Je kunt gewoon van de camping gebruik maken (of van een blokhut, of een luxe hotelbedje) als de afstand naar Winsum + een mooie rit door het Westerkwartier, Marenland en de kop van Drenthe (205km) samen nét ff te veel wordt....

Alhoewel... Wat nu teveel... Rijden we nu op 'Reisenduro's' of veredelde choppertjes?  ;D
Het spreekwoordelijke rondje rond je eigen kerk kun je iedere dag rijden.

Het is dankzij de inzet van de 'locale experts' dat je danzij onze Transalp Club telkens weer verrast wordt met toertochten die je plekjes laten zien waar je zelf nooit zou zijn gekomen!  ;D
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline dropken

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #16 Gepost op: 17 juli 2014, 09:02 »
Het heeft allemaal te maken met de juiste timing en de datum is gewoon verkeerd tenminste wel voor mij want ik heb die data al wat staan maar velen zullen dus op vakantie zijn en dan weet je van te voren al bijna dat er minder deelnemers zullen zijn is het niet mogelijk dit weekend opnieuw te plannen en dan in September dan zullen er zeker meer deelnemers zijn is mijn verwachting en hopelijk kan ik dan wel en het weer is dan vaak ook nog wel goed te noemen.

Offline Jeroen

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #17 Gepost op: 17 juli 2014, 13:42 »
Bernard, ik weet hoezeer jij je inzet voor zon evenement als dit, en dat waardeer ik zeer. Maar als ik jouw reactie lees is het geen afschalen maar afblazen? Wellicht slim om het inderdaad te verplaatsen, nu hebben jullie helemaal geen eer van je werk!
"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Offline Bomba

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #18 Gepost op: 17 juli 2014, 14:49 »
Ik heb het bericht van Peter ook gelezen als afblazen. Ik krijg namelijk niet de indruk dat er nu een bijeenkomst is van vrijdag t/m zondag, maar dat het nu een ieder voor zich weekend gaat worden. Graag meer duidelijkheid wat er nu geregeld is/wordt aub.
Ik ben ook van mening dat Bernard en Peter hun uiterste best gedaan hebben om het NTT te organiseren, maar dat het helaas niet geworden is wat ze ervan verwacht hadden. Uitstellen vind ik ook een optie.
Een motorrijder rijdt ook nooit verkeerd, hooguit een beetje om..... ;)

Offline Two Plugs

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #19 Gepost op: 17 juli 2014, 16:31 »
Dank voor de bloemen...  :-[

Maar d'r is denk ik meer aan de hand. Hoorde van Martin Visser dat meer activiteiten niet zo goed zijn bezocht, het afgelopen seizoen... Wellicht een combi van factoren... Crisis, dure benzine... noem maar op. Is voor mij ook mede een reden geweest om de afgelopen 2 jaar rustig aan te doen...  Daarnaast stond het NTT in eerste plaats niet eens ingepland voor 2014.

Vakantie's (lees: vakantieseizoen) hebben TCN activiteiten eigenlijk nooit parten gespeeld.
Afblazen (sorry, uitstellen bedoel ik!)  is geen optie ivm de publicatie in de Transalper... Zou ik ook geen voorstander van zijn.

We maken d'r gewoon een mooie rit van, en diegene die wil blijven dutten / BBQ'en op Marenland is van harte welkom! En wat mij betreft (maar kan niet namens Peter spreken!) doen we dit verneemde NTT gewoon over een jaartje of wat in de herhaling, op een ander tijdstip. Locatie is immers TOP!
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline Bomba

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #20 Gepost op: 17 juli 2014, 16:46 »
Dan blijft de vraag wie er van plan is te overnachten? Ik heb namelijk geen zin om daar in m'n eentje heen te gaan en maar af te wachten of er nog meer mede(st)rijders zijn van vrijdag t/m zondag. Lijkt mij wel zo gezellig. Ik heb immers al wel betaald aan de club. Hoe is dat dan geregeld?
Een motorrijder rijdt ook nooit verkeerd, hooguit een beetje om..... ;)

Offline Fred

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #21 Gepost op: 17 juli 2014, 17:11 »
Ik heb immers al wel betaald aan de club. Hoe is dat dan geregeld?

Check je mail. Het inschrijfgeld is inmiddels terug betaald. Ook aan de andere deelnemers die al hebben betaald.

Offline jeroen emke

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #22 Gepost op: 17 juli 2014, 17:33 »
Dan blijft de vraag wie er van plan is te overnachten?
ik
still no angel found who flies at the same speed

Offline robgoesdakar

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #23 Gepost op: 17 juli 2014, 21:16 »
Ilona en ik blijven ook overnachten... al probeer ik wel een luxe overnachting te boeken ;)
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.



Meer dan alleen banden ;)

Offline Varadientje

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #24 Gepost op: 18 juli 2014, 08:43 »
Hoi, hoi,

Ik kom ook met een tentje.

Groetjes Karinda
Transalp Club Nederland Forum...:
Ben je er gast, gedraag je er dan naar!

Groetjes Karinda

Offline Marja Visser

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #25 Gepost op: 18 juli 2014, 09:58 »
En wij zijn ook gewoon van plan om het weekend te gaan.
Afhankelijk van het weer in een tentje of een kamer.

Offline Martin Visser

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #26 Gepost op: 19 juli 2014, 00:14 »
Even de klokken weer gelijk zetten.
Het NTT weekeinde gaat gewoon door zoals gepland.
We bbq en op zaterdagavond, dit wordt verzorgd door de leden zelf, Peter en ik halen de boodschappen.
Vrijdagavond tent opzetten of hutje inrichten, erna kan er worden gegeten op eigen kosten in de oudeste herberg van Groningen de gouden karper.
Wie blijven er slapen op het NTT.
Varadientje,
Rob en Ilona,
Bomba
Jeroen Emke,

Martin en Marja,


Dus inmiddels 7 man.

Dus een aardig ploegje, gezelligheid maken we met elkaar....

De bbq verzorgen we zelf met elkaar
Volgens mij komt het helemaal goed!

Groeten, Martin
« Laatst bewerkt op: 21 juli 2014, 19:01 door Martin Visser »

Offline The Headless Horseman

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #27 Gepost op: 19 juli 2014, 14:58 »
Zélf red ik het helaas niet om te komen  :-\. Maar de mooiste herinneringen zijn toch vaak aan de wat 'kleinere' evenementen  8)

Veel plezier gewenst allemaal!
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline Martin Visser

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #28 Gepost op: 19 juli 2014, 16:56 »
Zélf red ik het helaas niet om te komen  :-\. Maar de mooiste herinneringen zijn toch vaak aan de wat 'kleinere' evenementen  8)

Veel plezier gewenst allemaal!

 :D :D :D :D :D
ik hoef hier helemaal niets aan toe te voegen, neem nou drentenieren....., bluestar met optreden van Ad Mies.
Jeetje Rene, en moeten oppassen want we behoren voordat we er erg in hebben tot de grijze garde :P
Groeten, Martin

Offline Two Plugs

Re: NTT 2014 Nationaal Transalp Treffen Groningen 25-27 juli
« Reactie #29 Gepost op: 20 juli 2014, 16:40 »
ff de klokken gelijk zetten, Martin... ;)  C:-)

Drentenieren was in Orvelte
Bluestar (lag) in Groningen
De oudste herberg van Groningen is Café Hammingh in Garnwerd. Gaat de route overigens ook langs...  ;D

En aangezien de rit én door het mooiste deel van Groningen, én het mooiste stukje Drenthe gaat, komt alles volgende week zaterdag weer piekfijn bij elkaar!

Camping laat ik ivm (vreugdevolle) privé omstandigheden aan me voorbij gaan.  ;D

En René heeft idd gelijk... de kleinste TCN evenementen waren idd vaak wél de leukste!
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180