Auteur Topic: montage origineel Honde Koffer rek XL650 links  (gelezen 1352 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TransAlpGhost

montage origineel Honde Koffer rek XL650 links
« Gepost op: 24 juni 2014, 00:15 »
hoi

toch even in een eigen topic, en helaas kan ik het antwoord met google en "zoek" niet vinden.

ik heb een rek met koffer en ik zie niet in hoe ik het linker deel moet monteren,

is er iemand die een foto kan maken van links achter waarbij ik kan zien hoe de lippen onder het zadel verdwijnen en waar er een gat voor een buis is geboord in het linker kuipdeel.

voor de duidelijke heid een orgineel honda rek op een TA 650.

zo echt top zijn, het kan niet anders dan dat ik het met lange bouten moet doen maar ik wil neit de hele kuip aan gort moeten boren omdat ik verkeert gegokt heb :o

groetjes Caspar
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline TransAlpGhost

Re: montage origineel Honde Koffer rek XL650 links
« Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2014, 09:58 »
voor een volgende:

zadel, bagerek en kap over achterlicht verwijderen.

let op je hebt bussen en langerebouten en moeren nodig en de lengte is mij onbekend het zit vast bij mij ???

ik heb aan de linkerkant eerst het buisje van het rek tegen de montagepunten aangeduwd en met een stanleymes de kuip 4 cm ingesneden.Dit werkt de kuip kan weer terug op zij plek straks

en ik heb een pieleke van het zwarte kapje over het achterlicht afgesneden.

verdere montage was bij mij duidelijk

groetjes
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer