Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Hallo allemaal!

(1/1)

Tari:
Hallo allemaal,

Ik heb me al even geleden aangemeld op dit forum maar mezelf nog niet voorgesteld.

Ik ben Claudia en getrouwd met René.
Sinds 17 juni heb ik mijn rijbewijs en sinds 20 juni mijn eigen TA  :D
Mijn TA is van juni 1994 en heeft de kleurstelling die ik ge-wel-dig vind!

Zolang ik me kan herinneren heb ik altijd al een TA gewild, alleen dat motorrijden kwam er nooit van. Dit jaar met manlief besloten om ons vakantiegeld in de lessen te stoppen en met resultaat. Ik de TA en mijn man zijn jongensdroom een "racer" de Yamaha Thundercat  ;D (als we eens naar een meeting komen hoop ik dat hij mee mag  ::) )

Het rijden gaat steeds makkelijker en ik krijg steeds meer door wat de TA allemaal kan. Hij voldoet in ieder geval volledig aan mijn verwachtingen. Al een paar keer een toertje gemaakt samen met mijn man en hij begint nu al over een fiets erbij, misschien ook een TA omdat dat zo lekker rustig loopt  :))

We moeten even sparen voor een leuke navigatie en communicatieset op de helmen en dan zijn we helemaal klaar voor fijne toertjes!

Wie weet tot ziens, groet, Claudia

V-Twin:
Hallo Claudia,

Welkom bij de TCN en op dit forum.
Op de site kan je zien welke ritten er dit jaar nog komen, gewoon een keer meerijden.

dropken:
Hartelijk welkom en je zult merken dat de alp gewoon een motor is waar je veel mee kan en die je niet snel in de steek laat.

The Headless Horseman:
Welkom hier  :)

Oh, en die Thundercat gaat nog wel een keer de deur uit vermoed ik  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Mobile View