Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

30 jaar te laat, maar geniet met volle teugen

(1/2) > >>

Vin:
Hoi allen,

ik zal mij hier ff  in  het kort voorstellen!

Sinds juni 2011 in het trotse bezit van mijn motorrijbewijs!
Veel vrienden om mij heen hadden het al, de vraag kwam dan ook telkens weer terug, Vincent wanneer begin jij nu een keer!
Op een doordeweekse dag ben ik met een goede vriend mee gereden met de auto en een aanhanger om zijn nieuwe aanwinst op te halen in Middelburg.
Toen wist ik het zeker, bij thuiskomst meteen een try the bike aangevraagd.
Super ervaring, meteen maar de vervolg lessen ingepland.
Na zweten en zwoegen, ( nu achteraf doe je het gewoon) moest ik op voor mij rijbewijs.
Geslaagd, joehoe!
De eerste tijd had ik een leen motor, een Transalp 600.   ( daar heb je vrienden voor )
De Transalp rammelde aan alle kanten, nieuwe band erop, remmen en nog wat andere dingen.
Na ca 4000 km gereden wist ik het ik, ik wil óók een Transalp. ( opeens deed hij het niet meer)  :'(

Via internet, naar verschillende dealers en  particulieren geweest, kijken en proefrijden.
Uiteindelijk viel mijn keuze op een Transalp uit 2006, bij Arjan Brouwer te Putten.
XL650V

Daar wezen kijken en meteen was ik om, daar stond mijn motor  :)

Na wat afspraken te hebben gemaakt zouden ze hem klaar maken voor mij.

Na ongeveer 2 weken was het zover, ik achterop richting Arjan Brouwer, daar kreeg ik mijn sleutels, trots als ik was reed ik solo terug richting het ozo mooie Twente.

Nu een jaar later, en terug kijkend denk ik had ik dit maar 30 jaar eerder gedaan  ;)

Als het ff kan, dan ga ik op mijn motor, of solo of met verschillende vrienden.
Zo nu en dan over een bospad. Of heerlijk door de Eiffel, er is nog zo veel wat ik wil rijden.
Laatst met een vriend richting De Hartz en Sauerland geweest kamperen, super ervaring en ontzettend lekker gereden.

Ik woon  in Twente, wie nog meer!

Groet, Vincent

Jeroen_Sp:
welkom hier!

Oldtimer:
Welkom bij de leukste motorclub van Nederland en proficiat met je Transalp.
Uiteraard zijn er meerdere Twentenaren en die zullen zeker reageren.
Het staat je vrij om ook lid te worden van deze club, zodat je ook toegang hebt tot de trips, technische dagen en andere activiteiten .

Maar vooral, veel plezier met je nieuwe hobby.

Marien

dropken:
ja ook welkom, en kan je verhaal alleen maar bevestigen het is gewoon supercool op een alp te rijden.

Two Plugs:
Hoi Vincent,  ook vanuit het Groningse een warm welkom bij de TCN! Als je zin en tijd hebt... A.s. zaterdag een mooie TCN rit van 200 km door Groningen en Drenthe!  Verzamelen tussen 10 en 11u camping Marenland in Winsum.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View