Auteur Topic: schakelpedaal  (gelezen 1822 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Albert RD04

schakelpedaal
« Gepost op: 04 september 2014, 23:11 »
Hoi, Is een schakelpedaal universeel van honda? ik wil mijn schakelpedaal lager zetten omdat ik verlaagde voetsteunen heb. Maar als ik dit zo monteer dan komt mijn schakelpedaal tegen de carterbeschermer aan. Honda CB's hebben een schakelpedaal die meer naar buiten staan, maar kan ik deze wel over de uitgaande schakelas schijven van mijn rd04.
HAARLEM

Offline Gustlock

Re: schakelpedaal
« Reactie #1 Gepost op: 04 september 2014, 23:13 »
Alberd ik heb helaas geen antwoord op je vraag maar ik heb zojuist info gevraagd naar lagere voetensteuntjes. Zou je even willen kijken? http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=11540.0

Offline Albert RD04

Re: schakelpedaal
« Reactie #2 Gepost op: 04 september 2014, 23:22 »
ik bedoel er mee te zeggen dat als je de voetsteunen verlaagd ook de schakelpedaal moet verstellen alleen dan komt ie tegen je carterbeschermer aan.
HAARLEM

Offline chaos

Re: schakelpedaal
« Reactie #3 Gepost op: 05 september 2014, 09:37 »
volgens mij mag het pedaal niet tegen de carterbescherming aankomen. een alp heeft een stalen schakelpook. ik zou zeggen, buig m recht.

Offline Bikkel

Re: schakelpedaal
« Reactie #4 Gepost op: 05 september 2014, 12:10 »
Als de AS dikte hetzelfde is past hij maar of hij dan nergens tegen aanloopt dat moet je dan uitproberen
En buigen doe je het beste door hem even warm te stoken op de buigplaats, loop je ook niet het risico dat hij ineens breekt of scheurtjes krijgt
NUNCAUT NUNQUAM
DÉ OPPRESSO LIBER
mobiel@cnf-computers.eu

Offline The Headless Horseman

Re: schakelpedaal
« Reactie #5 Gepost op: 05 september 2014, 12:37 »
Idd, gewoon een beetje bijbuigen  :) en dan bijvoorkeur zoals Bikkel zegt  8)
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS