Techniek > Honda Transalp

Uitlaat reparatie transalp 600

(1/4) > >>

Motormuus:
De uitlaat van de Alp van mijn vrouw begon een paar weken geleden ineens te rammelen tijdens het gas geven.

Nieuwe uitlaat kost tweedehands al gauw een 150 euro, dus het pijpje maar eens even "geopereerd" ;-)
Vervolgens een deurtje gezaagd, losse onderdelen eruit gehaald en de boel weer dicht gelast. Ik ben helaas geen lasser van beroep, (is te zien op de foto) maar hij zit wel weer dicht. Het geluid is nauwelijks veranderd en mijn vrouw weer blij! :-)

Inmiddels heeft ze er al weer ruim 1500 km mee gereden en is nog steeds tevreden!














Bikkel:
ik ken mensen die na iedere reparatie onderdelen overhouden, en het verwondert mij ook iedere keer weer dat de motor dan ook nog rijd, maar zover ben jij nog niet maar ook jij hebt je eerste overtollige onderdelen.
maakt die pijp niet veel meer herrie nu er, volgens mij toch wel belangrijke dingen uit zijn.
en volgens mij ben jij Bakker gezien het bak en braadwerk ;D

Oldtimer:
Chapeau.
Jij weet wat de vrouwtjes willen. >:D >:D

Mooie pijp zonder gebrul  8) 8)

Motormuus:

--- Citaat van: Bikkel op 14 augustus 2014, 21:41 ---ik ken mensen die na iedere reparatie onderdelen overhouden, en het verwondert mij ook iedere keer weer dat de motor dan ook nog rijd, maar zover ben jij nog niet maar ook jij hebt je eerste overtollige onderdelen.
maakt die pijp niet veel meer herrie nu er, volgens mij toch wel belangrijke dingen uit zijn.
en volgens mij ben jij Bakker gezien het bak en braadwerk ;D

--- Einde van citaat ---

Klopt, mijn achternaam is inderdaad Bakker ;-)
Maar hij is wel mooi dicht, rammelt niet meer en het geluid is nauwelijks meer geworden.

Groeten, Jan

Martijn:
Laat ze maar lullen. Ik heb echte lasser gezien in mijn werk die slechter werk afleverden! :-)

Dat lassen was dat TIG lassen?
Groet, Martijn.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View