Auteur Topic: Ardennen ALP Challenge 2014 vrijdag 26, zaterdag 27, zondag 28 September  (gelezen 13061 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Oldtimer

Lijkt me een prachtige gelegenheid om het om te smeden tot een evenement voor iedereen.
We zullen de komende weken gebruiken om de ideeën die er zijn te verwerken in een voor iedereen toegankelijk evenement met alle facetten van het motorrijden.
We hebben ervaren voorrijders nodig voor zowel on als offroad en uiteraard ideeën van jullie kant om het allemaal nog aantrekkelijker te maken.
Omdat het relatief dichtbij is , de accommodaties betaalbaar, de omgeving geschikt is en toegankelijk voor alle soorten van motorliefhebberij kan er behalve financieel weinig mis zijn met een dergelijk wekend.

Aan ons zal het niet liggen, maar we hebben uiteraard wel deelnemers nodig.

Trouwens, het Challenge weekend wordt georganiseerd door Paul ( initiator ) , Marien en Marc ( beide assistent ) en mentaal ondersteund door ons erelid Piet Loomans.

Wordt vervolgd

Marien
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Two Plugs

Overweeg om ook een optie open te houden voor deelnemers die gewoon een leuk gezamenlijk en vooral gezellig weekend willen meemaken zonder aan een voorrijder vast te zitten. Die gewoon lkkr een weekend willen sturen... Zonder afbreuk te willen doen aan het concept!
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline Oldtimer

Citaat
voorrijder vast te zitten.

Bernard, kom op nou. Je zou me beter moeten kennen.

Laten we nog duidelijker worden.

De bedoeling is dat er voor elk wat wils te doen is. off en on road
Voorrijders zijn bedoeld om diegene die iets meer aan offroad willen beleven en nog niet voldoende ervaring hebben dit met begeleiding te laten proberen/leren. Hetzelfde kan ook voor die mensen die bijvoorbeeld zonder gps rijden.
Ook daarvoor heb je voorrijders nodig.
Iedereen mag en kan op eigen gelegenheid of met groepjes alle trajecten rijden. Wij stellen de trips ter beschikking
We stellen ieder in de gelegenheid om dat te doen wat hij/zij graag wil doen.
Niets moet en alles kan.

We leggen niemand iets op en wat mij betreft hoef je zelfs geen toerformulier in te vullen.

Het enige wat er gevraagd wordt is strak om in te schrijven en aan te geven wat je wilt gaan doen.
Maar zover is het nog niet
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Arjen

Ik hoor gráág zo snel mogelijk de nieuwe datum (net als iedereen natuurlijk) :)

Als ik op die datum ook daadwerkelijk kan, help ik graag een handje mee. Denk aan voorrijden (road), of een keer vooraf op verkenning met de auto (leasebak met trekhaak), of... , of ... , of :)

Hoor graag wanneer! :D

“Never Stop Exploring”

Offline Goobi

Ik hoor gráág zo snel mogelijk de nieuwe datum (net als iedereen natuurlijk) :)

Inderdaad! Ik ook!
XL 700 V Transalp (2008, blue)

Offline MartinW

Ik ben weer terug na een maand in de bergen vertoefd te hebben.


Er zijn mogelijkheden om het weekend door te laten maar dan wel in afgeslankte vorm.
We zullen zelf de boodschappen moeten doen of moeten vragen of iemand van de camping een eenvoudige maaltijd in elkaar wil knutselen.
Ik wil hier wel contact met de camping opnemen.
Maar... niet voor een paar man, daar heb ik het te druk voor en weet mijn tijd dan wel meer lonend in te vullen.
Daarom; geef je dan per omgaande op zodat we dan op korte termijn nog iets kunnen regelen.
Jammer dat een evt. herkansing niet nog een keer op de mail is rondgegaan naar de deelnemers. Ik kijk niet zo vaak op het forum  ???
Ben nog steeds beschikbaar komend weekend, maar begrijp dat er nu toch te weinig deelnemers zijn.

Groet,
Martin

Offline dropken

tijdig de datum bekend maken dan weet ik ver genoeg van te voren of ik wel mee kan en of ik ook vrij krijg van werkgever en vrouw. het lijkt me reuze gezellig te worden in alle vrijheid

Offline robgoesdakar

En als er tijdig een nieuwe datum gepland wordt, wil ik deze wel vrij maken (en houden) in mijn agenda om als voorrijder te fungeren.
We zien elkaar toch binnenkort wel weer geloof ik, dus steken we de koppen gewoon nog eens bij elkaar.
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.



Meer dan alleen banden ;)

Offline Robertehv

Ik hoor het ook graag bijtijds. Is het dan ook toegankelijk voor niet leden, ik neem aan van wel.

Tegen die tijd zal ik het ook doorplaatsen naar FB in een groep @T rijders waarvan er enkelen ook lid zijn van TCN maar de meesten niet.

Goed initiatief en inderdaad voor ieder wat wils. Past helemaal in TCN 2.0.
KTM 990 Adventure
Aprilia Caponord  2007 (verkocht)
Honda CB 750 Bol 'd Or 1980
Honda CB 900 F2 Bol d'Or 1982 (in verkoop)
Alpje 1993 met blafpijp (verkocht)
Mijn oude Alpje uit 1998 is terug en gaat nooit meer weg! Ik heb gelogen, toch verkocht 2-5-2015.

Offline Oldtimer

Citaat
Past helemaal in TCN 2.0.

Tja,
Was altijd al een vrije vogel.

ex hippie  ;D ;D ;D ;D

Maar inderdaad. We zijn niet eenkennig, dus iedereen die kan en mag rijden op 2 wielen is welkom.
Wel met meer dan 50 cc uiteraard.
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline GSApaul

Fijn al deze positieve reacties :)


We gaan proberen op 27-29 maart de Ardennen Alp Challenge te organiseren. (eind van de week weten we dit definitief)

De mogelijkheid om is te schrijven start op 1 januari 2015 hoe en wat zal later aangegeven worden.
Na de 50ste betaalde inschrijving, wordt de mogelijkheid om in te schrijven opgeheven.
Dit betekend gelijk dat de betaling van de deelnamekosten bepaald of je ingeschreven bent.

Let wel: motoren met meer geluid dan toegestaan worden van deelname uitgesloten. C:-)

Offline Martin Visser

Ik zal deze datum opnemen in de jaarplanning van 2015.
groeten, martin