Gekoppelde gebeurtenissen

  • NH-Rit + afsluiting vd zomer borrel+BBQ ♪♫♪: 31 augustus 2014

Auteur Topic: zondag 31 augustus, Noord-Holland Rit + afsluiting vd zomer borrel+BBQ ♪♫♪  (gelezen 4494 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tac

  • Gast
zondag 31 augustus staat de TCN tent op het parkeerterrein van toeruitzetter Sjoerd de Vries te Schoorl
(de start en eindlocatie van de rit is even verderop in Schoorl)

Afhankelijk van het weer schenken we warme chocolademelk of koele (0%) rosé

Voor 10 euro verzorgen we ook een BBQ,
graag even laten weten in dit topic of aan martin@martinvisser.nl of je na de rit hieraan deel wilt nemen.

edit mod: link naar toertocht info >> http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=11420.0

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=fjc5bzxHx0s" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=fjc5bzxHx0s</a>


Aangemeld zijn voor de BBQ.
Ron Overkleeft
Varaderohuibje,
Fred Wansleeben
Casper en Vriendin
Rob en Ilona
? ik de voorrijder
Sjoerd en Martine
Martin en Marja
Ata
Danny Engelman is de kok!
Menno v.d. Weide
« Laatst bewerkt op: 29 augustus 2014, 21:27 door Martin Visser »

Offline ron overkleeft

Lijkt me strak plan, ik blijf mee eten ;D

Offline varaderohuibje

Ben er ook bij...


lijkt me wel leuk om het uit te breiden met een of meerdere overnachtingen
vrijdag aankomst... zaterdag op het strand liggen of eigen toertje en zondag dan met de club met bbq .. en maandag weer in pakken

kan nog een huisje huren voor 6 personen wat dan neer zou komen op ovb 40 euro pp (huisje kost 200/210)
maar kamperen kan er ook
als je in huisje wil stuur asap ff een mailtje of pb naar mij

http://www.jamarco.nl/content.asp?lang=1&page=1


22-08.. kennelijk geen animo.....
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2014, 23:20 door varaderohuibje »

Offline Fred

Aangemeld zijn voor de BBQ.
Ron Overkleeft
Varaderohuibje,
+ -> Fred Wansleeben

Offline ron overkleeft

kennelijk zit iedereen het weer nog af te wachten denk :-\
Hopelijk gaat de zon snel schijnen 8)

Offline TransAlpGhost

Ha,
Zojuist een invaller geregeld op het werk, dus ik kom iig rijden, afhankelijk van de route kom ik ook bbqen als de route door zaandam komt stap ik daarop en af.

Vraag, ik wil gaan rijden met mijn vriedin achterop, dit kan gewoon toch? Of geef ik dit aan op het calamiteiten formulier?

Groeten
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline jeroen emke

de route komt niet door Zaandam
duo passagier vermelden op het formulier
« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2014, 20:38 door varaderohuibje »
still no angel found who flies at the same speed

Offline TransAlpGhost

In dat geval rij ik mee met een bijrijder en meld ik me voor twee personen aan bij de bbq.

Groet en tot dan!

Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline robgoesdakar

Aangemeld voor bbq ... goed hoop op een lekker zonnetje.....
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.



Meer dan alleen banden ;)

Offline ron overkleeft

Aangemeld voor bbq ... goed hoop op een lekker zonnetje.....
Wist dat ik op je kon reken Rob,gezellig! ;D

Offline ATA

Ik wil mij ook aanmelden voor de BBQ

ATA
hoe ouder, hoe knapper!  OQ, denk ik.
Spaar geen geld maar de momenten !
TA is naar een nieuwe eigenaar :)

Offline Menno

Kan ik mij ook nog opgeven voor de bbq?

Offline Bill

Helaas zal Zomer er zelf niet bij zijn. Veel plezier allemaal en eet smakelijk en veel  ;D


Groeten William ZOMER

tac

  • Gast
Vlees, salades, brood & sauzen zijn onderweg..

Het ging niet meer in de topkoffer.... en maar net in het Allrood Twingo koekblik.

Als mensen in NH nog aan willen schuiven... Klus Wijs, damweg, Schoorl

Offline Menno

Was een heerlijke rit in een prachtig landschap. Was weer genieten vandaag want het weer werkte maximaal mee. De bbq was hilarisch.... Met 6 man, remmenreiniger en lampenolie na 25 pogingen eindelijk de boel op temperatuur. Vervolgens lekker en gezellige bbq.


Bolknakkers, Sjoerd en Martine, bedankt voor een heerlijke dag.

tac

  • Gast
Zoals toegezegd.. we zouden, afhankelijk van het weer, warme chocomel of koude rosé serveren.

Het werd geen 0% rosé maar een Magnum formaat voor gastvrouwe (en Transalp-rijdster) Martine de Vries,
die onverwacht 10 heren en 3 dames over de vloer kreeg.

Gastheer, en toeruitzetter Sjoerd, die vanwege een schouderblessure de rit niet kon rijden,
hebben we bedankt en gevuld met 2 schouder-karbonades.

Het motorvolk hebben we voorzien van 0% Amstel & Radler, dunne grill-burgers (op special verzoek van Jeroen Emke)
wat zelf gemaakte kool-salade (witte kool, hamblokjes, mandarijntjes en kwark.. (note-to-self.. volgende keer yogonaise)
en huzarensalade  met wat aanvullingen uit de specerijen-kast en versgesneden bieslook uit eigen tuin.

Namens Bolknakkers en aanhang,
bedankt voor een gezellige after-party


Offline 10devries

Nadat ik de Versys (sorry Transalpers:) richting de polder had gestuurd om een paar kiekjes te maken van onze leden, hebben we inderdaad heerlijk gezellig het vuurtje aangestoken. De foto's zijn op facebook te bewonderen. Gisteren heb ik trouwens met een wel erg kleine afvaardiging de rit van vorig jaar gereden. Mijn broer en ik waren de enigen!  Was evengoed erg leuk.
Ik zeg: bedankt voor de verzorging van de bbq en de lekkere fles wijn!
Tot een andere keer!
in afwachting van een briljante oneliner.....

Offline TransAlpGhost

Dat was een mooie rit, leuk hoe smalle dijkjes de rijvaardigheid weer traind.

Maar:
De foto's zijn op facebook te bewonderen.

Waar op facebook

Was weer een mooie dag
Groet
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline MartinW

Leuke en afwisselende rit met lekkere (eigenlijk tegen verwachting in) kronkeldijkjes.  :) En nog droog gebleven ook!  8)

Offline ron overkleeft

Inderdaad een mooie zonnige tour dag ,maar het hoogte punt van de dag
was toch de "Komische act" die werd opgevoerd aan het begin van de barbecue
we hebben ons kostelijk vermaakt :D   
(hoelang zullen ze daar wel niet op geoefend hebben?)

Offline 10devries

Ik heb foto's geplaatst met de tag Transalp Club.  Als je dan toch niets tegenkomt, moet je mijn pagina even bekijken:
martine.devriesspee
Succes!
in afwachting van een briljante oneliner.....