Vanmiddag de motor aan de loop gemaakt.
Kon hem eerst niet aankrijgen omdat ik geen neutral lampje had.
Dus eerst maar begonnen met meten (meten is tenslotte weten
) eerst dacht ik dat het
een kabelbreukje was maar dat bleek niet zo te zijn.
De schakelaar is stuk
tenminste als hij hetgeen moet doen dat ik denk dat hij moet doen.
Verbeter me maar als ik ongelijk heb.
Als de motor in neutral staat dan word het schakelaartje ingedrukt en maakt hij
contact (sluiting) met de massa waardoor hij vrijgegeven word en het neutral lampje gaat branden
en de motor gestart kan worden. Als ik dit goed heb is mijn schakelaar stuk.
Dus mijn vraag dan ook direct wie heeft er nog een liggen?
Maar de motor heeft wel gelopen vanmiddag nadat ik de schakelaar had doorverbonden met de massa.
Hij loopt perfect, heb dus eerst de motor warm laten lopen en toen blokreiniger toegevoegd en de motor
nog een half uur laten draaien.
Daarna de olie afgetapt en begonnen met de voorrem.
Had op de motor de zuigers er bijna helemaal uitgeperst dus ik dacht doe de rest wel op luchtdruk.
Maar vergeet het maar 1 zuiger wil eruit en de ander blijft gewoon stug zitten