Auteur Topic: Apart onderwerp aanmaken voor routes  (gelezen 11692 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Robertehv

Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Gepost op: 10 oktober 2014, 23:18 »
Is het geen idee om een sticky te maken voor routes, ik zie er soms, zeer verspreid, wat voorbij komen. Zou handig zijn om ze centraal te hebben. Gesplitst in verhard/onverhard wellicht?
KTM 990 Adventure
Aprilia Caponord  2007 (verkocht)
Honda CB 750 Bol 'd Or 1980
Honda CB 900 F2 Bol d'Or 1982 (in verkoop)
Alpje 1993 met blafpijp (verkocht)
Mijn oude Alpje uit 1998 is terug en gaat nooit meer weg! Ik heb gelogen, toch verkocht 2-5-2015.

Offline varaderohuibje

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2014, 00:02 »
Er zijn routes die uitgezet zijn door de TCN en ook alleen toegankelijk zijn voor leden.

Voor algemeen gebruik cq eigen creaties is mijn eerste ingeving van deze mod is om dan een topic aan te maken in...

Transalpclub Forum » Algemeen » Regionale activiteiten » Zuid Nederland... of welke regio dan ook.

Kan je eventueel nog meerijafspraken maken ook.. of een een bed ter beschikking stellen als iemand in jouw regio wil rijden :)

Offline Robertehv

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #2 Gepost op: 11 oktober 2014, 08:15 »
Dat is dus precies wat ik niet bedoel.

Gewoon een vast onderdeel, ook zichtbaar voor niet leden (waarom dat niet voor alle bezoekers zichtbaar mag zijn is me een raadsel) waar alle routes staan die forumgebruikers willen delen.

Dat is een trekker voor het forum, TCN 2014, gebruik maken van de digitale mogelijkheden, gedeeld door leden en gebruikers.
KTM 990 Adventure
Aprilia Caponord  2007 (verkocht)
Honda CB 750 Bol 'd Or 1980
Honda CB 900 F2 Bol d'Or 1982 (in verkoop)
Alpje 1993 met blafpijp (verkocht)
Mijn oude Alpje uit 1998 is terug en gaat nooit meer weg! Ik heb gelogen, toch verkocht 2-5-2015.

Offline dropken

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #3 Gepost op: 11 oktober 2014, 16:09 »
de club betaald de site en maakt het forum mogelijk, lijkt me duidelijk dat er dan ook iets moet zijn waar alleen leden toegang hebben.

Offline Waffie

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #4 Gepost op: 11 oktober 2014, 18:56 »
beste robert,

ik begrijp best je insteek maar openbaar is ook echt openbaar
een zekere vorm van exclusiviteit vind ik bij de TCN wel op zijn plaats

tracks zijn zo gemaakt dus die routes vind je na verloop van tijd toch wel ergens terug
daar heb je geen openbaar permanent topic voor nodig

technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

Offline MalNealon

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #5 Gepost op: 12 oktober 2014, 10:28 »
Is het dan onmogelijk om een sub groep in een forum alleen toegankelijk voor leden te maken?

Zo niet dan maak onder een groep heading RITTEN, twee subgroepen LEDEN en NIET-LEDEN ritten.  Maak die subgroep voor LEDEN alleen tegankelijk voor leden, met daarin linken of topics voor de leden ritten, en onder de andere subgroep ritten voor iedereen.

Ik zelf ben op zoek voor ritten in FRIESLAND zodat ik meer ervaring op kan bouwen (ik heb m'n rijbewijs pas een maand) en in plaats van overaal to zoeken voor een rit dichtbij thuis, als er iemand is die er een hier plaatst kan ik hier eerste kijken.

Wat ook een idee is, is misschien een topic voor ritten van andere motor clubs. Ik reed laatste de Friesche Wouden Toertocht georganiseerd door de Friesche Motorclub. Die ritten krijg men bij aankomst op de begin van de rit maar is het een idee om wat motormaatjes hier op te roepen voor de ritten.  Ik reed die rit alleen, omdat m'n vrouw moest werken die dag. Niet bepaald gezellig.

Offline Robertehv

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #6 Gepost op: 12 oktober 2014, 11:40 »
Ik begrijp dat vasthouden aan exclusiviteit niet, persoonlijk zie ik geen enkel argument om dat in stand te houden.

Je schrijft zelf dat je ze zo toch wel ergens terug ziet?

Ik ruil mijn mening graag in voor een betere maar wat is er mis met het interessant maken van dit forum voor meer dan alleen TCN leden?
Lijkt mij dat het de drempel om lid te worden van een club, in wat voor vorm dan ook, ook dat is een punt om nog eens over te denken, alleen maar naar beneden brengt.

Komt bij, hoe meer traffic op de site hoe meer mogelijkheden er voor de club komen hiervan, op wat voor wijze dan ook, gebruik van te maken. Dit zou een mooie manier kunnen zijn om wat extra middelen binnen te krijgen. TCN leden krijgen bv een banner vrij forum terwijl niet leden nog reclames zien.

KTM 990 Adventure
Aprilia Caponord  2007 (verkocht)
Honda CB 750 Bol 'd Or 1980
Honda CB 900 F2 Bol d'Or 1982 (in verkoop)
Alpje 1993 met blafpijp (verkocht)
Mijn oude Alpje uit 1998 is terug en gaat nooit meer weg! Ik heb gelogen, toch verkocht 2-5-2015.

Offline Eddy

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #7 Gepost op: 12 oktober 2014, 12:21 »
zeker voor allroadritten  vind ik het openbaar maken niet handig,
inderdaad  verspreiding kun je niet voorkomen, maar verspreiding stimuleren is weer een stap verder!

Ik stel mij daarbij voor dat mijn omgeving, waar gelukkig nog het aantal verbodsborden voor motoren aardig meevalt,
drukker bezocht gaat worden door diverse type's motorrijders, met mogelijke afsluitingen tot gevolg.

Een (allroad) route maken en rijden met clubleden vindt ik leuk, maar liefst zou ik de route niet openbaar maken.
Als besloten wordt de routes voor iedereen toegankelijk en vindbaar te maken, stop ik met routes uitzetten.

Eddy

Varadero bj. 2000 en een Africa Twin bj. 1996

Offline jbm

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #8 Gepost op: 12 oktober 2014, 12:30 »
zeker voor allroadritten  vind ik het openbaar maken niet handig,
inderdaad  verspreiding kun je niet voorkomen, maar verspreiding stimuleren is weer een stap verder!

Ik stel mij daarbij voor dat mijn omgeving, waar gelukkig nog het aantal verbodsborden voor motoren aardig meevalt,
drukker bezocht gaat worden door diverse type's motorrijders, met mogelijke afsluitingen tot gevolg.

Een (allroad) route maken en rijden met clubleden vindt ik leuk, maar liefst zou ik de route niet openbaar maken.
Als besloten wordt de routes voor iedereen toegankelijk en vindbaar te maken, stop ik met routes uitzetten.

Eddy



bij mij spelen dezelfde gedachten en sluit mij dan ook volledig bij Eddy aan, openbaar maken >> geen routes meer van mijn kant

gr Jan

Offline jomakra

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #9 Gepost op: 12 oktober 2014, 12:34 »
zeker voor allroadritten  vind ik het openbaar maken niet handig,
inderdaad  verspreiding kun je niet voorkomen, maar verspreiding stimuleren is weer een stap verder!

Ik stel mij daarbij voor dat mijn omgeving, waar gelukkig nog het aantal verbodsborden voor motoren aardig meevalt,
drukker bezocht gaat worden door diverse type's motorrijders, met mogelijke afsluitingen tot gevolg.

Een (allroad) route maken en rijden met clubleden vindt ik leuk, maar liefst zou ik de route niet openbaar maken.
Als besloten wordt de routes voor iedereen toegankelijk en vindbaar te maken, stop ik met routes uitzetten.

Eddy

Hai Eddy,

dat klopt helemaal.
Allroad ritten is niet slim wil je langer gebruik maken van de tracks.
Van de TCN zijn beschaafde mensen die respect hebben voor de omwonenden van de track.
Anderen (echte boscrossers) houden geen rekening met de medemens en
wekken zoveel irritatie op dat mensen gaan klagen bij de gemeente met als gevolg
dat hele gebieden vol staan met verbodsborden (alleen bestemmingsverkeer).
Hier in de buurt is dat met de omgeving Stramproy gebeurd en zo een mega mooi
(groot) gebied voor allroaders gelijk van de kaart verdwenen.
Voor de Limbo ritten moet ik dus op zoek naar wat anders.

 :-[ :-[ :-[

Road ritten is een ander verhaal.
Africa Twin 1997 RD07a
NX 650 Dominator 1997 RD08
Werken doe je om je hobby's te bekostigen.
Ride allways in front, so won't eat the dust !

Offline Waffie

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #10 Gepost op: 12 oktober 2014, 12:48 »
Ik vind het erg leuk om een unieke route uit te zetten waar vooral ook de locals aan mee werken.

helaas word dan later de  route verspreid en met regelmaat hoor ik verhalen dat het wasgoed van het erf gereden word
eigenlijk knap onbeschoft maar voor vele is dit normaal goed geworden
want alles moet tegenwoordig kunnen

weet je nog van normen en waarden  maar ook respect voor anderen
dit wil ik graag zo houden

En hier weiger ik  dan ook aan mee te werken.

jammer genoeg  zijn  daar andere fora voor  waar naar blijkt dat die hier minder scrupules mee hebben.
en dat is wat ik bedelde met "met die tracks kom je toch wel een keer ergens anders tegen"

De TCN is gewoon de TCN.. een groep van nette heren en dames met oog voor hun omgeving en medemens







technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

Offline len_tour

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #11 Gepost op: 12 oktober 2014, 13:13 »
Ik weet niet maar allroad tracks worden over het algemeen geheim gehouden omdat iedere allroad rijder of het nu TA of KTM/BMW is weet dat je de drukte op een track moet beperken. Je moet heel goed zoeken wil je een track vinden dus ik denk dat het wel meevalt met het terugvinden van een track. Locals kennen de weggetjes en die kom je dus ook tegen maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze jou track aan het rijden zijn. Ik heb dit jaar 1 overeenkomst gevonden tussen een TCN en een ARM rit dus tja...

Maar los van dat alles lijkt het ook mij niet verstandig allroad-tracks vrij op het web te drukken ook al ben ik een groot voorstander van het vrijgeven van informatie.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!

Offline Robertehv

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #12 Gepost op: 12 oktober 2014, 17:38 »
In mijn eerste post geef ik al aan om een splitsing aan te brengen tussen verhard en onverhard dus zie ik geen probleem dit binnen het forum zo in te richten dat verhard openbaar is en onverhard bv alleen voor leden. Trouwens, er zijn toch zat routes waar je geen overlast veroorzaakt? Dus ook geen attractieve rit voor de boscrossers?

Ik verbaas me trouwens over de wijze waarop, haast arrogant, ervan uit wordt gegaan dat "TCN-ers" meer verantwoorde motorrijders zouden zijn dan niet clubleden.

Maar dit topic gaat een kant op die ik helemaal niet bedoelde in te slaan.

Terug naar de initiële vraag, centraal topic voor routes, ja of nee?
KTM 990 Adventure
Aprilia Caponord  2007 (verkocht)
Honda CB 750 Bol 'd Or 1980
Honda CB 900 F2 Bol d'Or 1982 (in verkoop)
Alpje 1993 met blafpijp (verkocht)
Mijn oude Alpje uit 1998 is terug en gaat nooit meer weg! Ik heb gelogen, toch verkocht 2-5-2015.

Offline Menno

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #13 Gepost op: 12 oktober 2014, 17:57 »

Offline Jeroen

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #14 Gepost op: 12 oktober 2014, 18:21 »
Antwoord op je initiële vraag: wat mij betreft niet.
"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Offline Robertehv

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #15 Gepost op: 12 oktober 2014, 18:43 »
wat mij betreft wel, 1-1.  8)

Menno, ik ken dit, maar dat zijn de routes die in TCN verband zijn gereden, niet de routes die leden hebben en evt. Met elkaar willen delen.

KTM 990 Adventure
Aprilia Caponord  2007 (verkocht)
Honda CB 750 Bol 'd Or 1980
Honda CB 900 F2 Bol d'Or 1982 (in verkoop)
Alpje 1993 met blafpijp (verkocht)
Mijn oude Alpje uit 1998 is terug en gaat nooit meer weg! Ik heb gelogen, toch verkocht 2-5-2015.

Offline jomakra

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #16 Gepost op: 12 oktober 2014, 19:00 »
Hi Robert,

de personen die ik bedoel zijn niet de "niet TCN leden".
Degene die ik bedoel zijn de mensen die via google search op het openbare
TCN forum terecht komen en zo de allroad routes gaan rijden met hun 2takt of laag cc 4 takt
met de kentekenplaat in een hoek gemonteerd dat die niet te lezen is.
Kan je het beeld van dit soort rijders voor je halen ? ;D ;D ;D

Op het andere forum waar ik op zit (ARM) is er ook die discussie.
 Rijdt je volgens "code groen" dan kan je ook zo lang mogelijk genieten van de allroad tracks.

grtz, marco 8)
Africa Twin 1997 RD07a
NX 650 Dominator 1997 RD08
Werken doe je om je hobby's te bekostigen.
Ride allways in front, so won't eat the dust !

Offline Two Plugs

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #17 Gepost op: 12 oktober 2014, 19:41 »
Je kunt toch zelf een draadje open onder 'algemeen'? Daar kan iedereen bij. Voor de rest deel ik de mening van Eddy, Jeroen etc.
TCN routes die door en voor TCN leden namens de TCN zijn uitgezet, mogen wat mij betreft TCN exclusief blijven.  Wat iemand vervolgens met een zelfgemaakte gpx track van die route doet is aan diegene.

Aan de andere kant ga ik wél met Robert mee: een draadje waar je bv mooie routes van je vakantie of motor reis kunt delen,  daar kan niets mis mee zijn...
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline Eddy

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #18 Gepost op: 12 oktober 2014, 23:32 »


Terug naar de initiële vraag, centraal topic voor routes, ja of nee?

er is een centraal topic. ( voor tcn leden )
wat betreft openbaar toegankelijk.... voor mij een zeer sterke NEE !
ook niet voor verharde routes

en zelfs "vakantie" routes delen vindt ik dat dat uitsluitend voor tcn leden moet zijn.
is daardoor ook 1 van de voordelen van een lidmaatschap.
Varadero bj. 2000 en een Africa Twin bj. 1996

Offline Two Plugs

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #19 Gepost op: 13 oktober 2014, 08:07 »
is daardoor ook 1 van de voordelen van een lidmaatschap.

Als ik dat zou schrijven, zou men mij betichten van 'tunnelvisie'...  :))
Maar je hebt wel gelijk, Eddy!  ;)
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline Arjen

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #20 Gepost op: 13 oktober 2014, 12:18 »
Robert lijkt onbedoeld een open zenuw te raken.
Zijn vraag is of er een sticky topic kan komen voor de routes die forumgebruikers willen delen.

Ik stel voor om deze vraag voor 1 november op de agenda te zetten. Het valt m.i. onder het stukje toertochten en activiteiten, samen met activiteiten op eigen initiatief in de regio.


“Never Stop Exploring”

Offline Eddy

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #21 Gepost op: 13 oktober 2014, 12:36 »
Daarbij, los van mijn mening over openbaar maken die toch niet veranderd,
Zoals jij het brengt Robertehv, lijkt het, dat jij de routes openbaar wilt maken, en zoek je daar motivatie bij.  ???
Waarom? Je kunt zelf wel invullen waar dat op lijkt....  :-\
heb je alleen belang bij de routes, en wil je besparen op de lidmaatschapkosten?   :-[
als je dit topic was begonnen met een motivatie over het belang van meer bezoekers van niet leden op de site,
en hoe dit te verwezelijken dan had ik deze conversatie in ieder geval nog begrepen.  ;)

wat betreft de allroadtracks.... het gaat er niet alleen om hoe de rijders zich gedragen, ook de frequentie waarmee de tracks gereden worden, kan verhoogde irritaties opwekken bij de lokale bevolking.
een paar jaar geleden waren de routes maar een week op het forum te zien, daarna werden ze er weer afgehaald.
het is eigenlijk de bedoeling om op die bewuste dag de route te rijden.
Varadero bj. 2000 en een Africa Twin bj. 1996

Offline Eddy

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #22 Gepost op: 13 oktober 2014, 12:44 »
Robert lijkt onbedoeld een open zenuw te raken.
Zijn vraag is of er een sticky topic kan komen voor de routes die forumgebruikers willen delen.

Ik stel voor om deze vraag voor 1 november op de agenda te zetten. Het valt m.i. onder het stukje toertochten en activiteiten, samen met activiteiten op eigen initiatief in de regio.

hier kan ik mij wel in vinden, al blijf ik van mening dat dit een voordeel van lidmaatschap moet zijn, dus niet openbaar.
Varadero bj. 2000 en een Africa Twin bj. 1996

Offline Arjen

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #23 Gepost op: 13 oktober 2014, 13:08 »
Daarbij, los van mijn mening over openbaar maken die toch niet veranderd,
Zoals jij het brengt Robertehv, lijkt het, dat jij de routes openbaar wilt maken, en zoek je daar motivatie bij.  ???

Volgens mij geeft 'ie vrij duidelijk aan dat de routes nogal verspreid over het forum staan. Een centraal topic zou een oplossing kunnen zijn.

Waarom? Je kunt zelf wel invullen waar dat op lijkt....  :-\
heb je alleen belang bij de routes, en wil je besparen op de lidmaatschapkosten?   :-[

Aangezien 'ie zelf gewoon lid is, lijkt me de vraag meer komen uit praktisch oogpunt. Persoonlijk vind ik jouw stelling trouwens niet zo netjes Eddy, nogal verwijtend voor iemand die met een vraag/initiatief komt en gewoon probeert mee te denken.

als je dit topic was begonnen met een motivatie over het belang van meer bezoekers van niet leden op de site,
en hoe dit te verwezelijken dan had ik deze conversatie in ieder geval nog begrepen.  ;)

....eh... dat deed 'ie toch? Zelfs voordat jij reageerde al?

wat is er mis met het interessant maken van dit forum voor meer dan alleen TCN leden?

Komt bij, hoe meer traffic op de site hoe meer mogelijkheden er voor de club komen hiervan, op wat voor wijze dan ook, gebruik van te maken. Dit zou een mooie manier kunnen zijn om wat extra middelen binnen te krijgen. TCN leden krijgen bv een banner vrij forum terwijl niet leden nog reclames zien.

Misschien had je bovenstaand stukje gemist?

wat betreft de allroadtracks.... het gaat er niet alleen om hoe de rijders zich gedragen, ook de frequentie waarmee de tracks gereden worden, kan verhoogde irritaties opwekken bij de lokale bevolking.
een paar jaar geleden waren de routes maar een week op het forum te zien, daarna werden ze er weer afgehaald.
het is eigenlijk de bedoeling om op die bewuste dag de route te rijden.

Persoonlijk vind ik dit wel een valide punt. Een weekje beschikbaar stellen en dan weer weghalen, tja. Dat maakt het hooguit lastiger, maar het functioneert kennelijk.

Nogmaals, sterk het gevoel dat we strak langs elkaar heen aan het lullen zijn met z'n allen :)
Daarom 1 november maar eens bespreken?
« Laatst bewerkt op: 13 oktober 2014, 16:15 door Arjen »
“Never Stop Exploring”

Offline dropken

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #24 Gepost op: 13 oktober 2014, 16:56 »
Mee eens om dit 1 november hard te maken, maar ben het ook eens met het voordeel voor leden.
De niet leden forum gebruikers maken al gebruik van een door de TCN beschikbaar gestelde ruimte, willen ze meer dan moeten ze maar lid worden dan mogen ze overal komen. 
Het bespreekbaar maken om de routes bij elkaar op een apart deel van het forum te zetten waar leden erbij kunnen moet wel mogelijk zijn toch ? dat is ook zo met technische dingetjes, te koop, gevraagd etc.

Offline Robertehv

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #25 Gepost op: 13 oktober 2014, 23:00 »
Zo zeg, wat een vuur op een simpele vraag!!

Het is me nu ineens wel duidelijk geworden dat de TCN verdeeld is tussen de groep van het gestencilde club blad en zij die de club in een wat nieuwere jas willen steken.

Zijn de reageerders van de eerste groep dezelfde die zich zorgen maken over teruglopende participatie bij de TCN activiteiten? Het vasthouden aan hoe de TCN nu is ingericht is trekken aan een dood paard. Als je blijft doen wat je altijd deed krijg je steeds minder van wat je altijd kreeg.

De clubfietsen sterven uit, nieuwe media breken de oester van " clubvoordelen" open en toch blijft het orkest spelen terwijl de boeg van de Titanic al aan zijn laatse reis naar beneden is begonnen.
KTM 990 Adventure
Aprilia Caponord  2007 (verkocht)
Honda CB 750 Bol 'd Or 1980
Honda CB 900 F2 Bol d'Or 1982 (in verkoop)
Alpje 1993 met blafpijp (verkocht)
Mijn oude Alpje uit 1998 is terug en gaat nooit meer weg! Ik heb gelogen, toch verkocht 2-5-2015.

Offline GSApaul

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #26 Gepost op: 14 oktober 2014, 23:44 »
Hai Eddy,

dat klopt helemaal.
Allroad ritten is niet slim wil je langer gebruik maken van de tracks.
Van de TCN zijn beschaafde mensen die respect hebben voor de omwonenden van de track.
Anderen (echte boscrossers) houden geen rekening met de medemens en
wekken zoveel irritatie op dat mensen gaan klagen bij de gemeente met als gevolg
dat hele gebieden vol staan met verbodsborden (alleen bestemmingsverkeer).
Hier in de buurt is dat met de omgeving Stramproy gebeurd en zo een mega mooi
(groot) gebied voor allroaders gelijk van de kaart verdwenen.
Voor de Limbo ritten moet ik dus op zoek naar wat anders.

 



Uit de correspondentie die ik met de provincie had weet ik dat het niet helemaal klopt wat je hier stelt.
Het hele gebied was al stilte gebied met een groot gedoog beleid.

Een dame die het zonde vond dat er soms een verdwaalde paddestoel omviel doordat er een motor te kort langs reed zag hier een gelegenheid om via het (gedoogde) stiltegebied-regelement een algeheel verbod te verkrijgen door de provincie er op te wijzen dat er heel veel wildcrossers door de bossen aan het scheuren zouden zijn.
Het is mijn achtertuin zo kort woon ik erbij, daarom weet ik dat er een enkeling weleens een fout paadje neemt of iets te veel geluid produceert, maar grote hoeveelheden kabaal makende wildcrossers het ik hier nog nooit gezien.

Maar zoals gewoonlijk worden dit soort mensen meestal in het gelijk gesteld omdat de ambtenaren zelf niet de moeite (willen) nemen om te controleren of het ook werkelijk zo is wat de bewuste dame beweert.

Offline jomakra

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #27 Gepost op: 15 oktober 2014, 21:30 »
 De grote groepen "wildcrossers" heb ik er ook nooit gezien.
Meestal zijn mensen met "connecties" bij de gemeentelijke instanties
die dat voor elkaar kunnen krijgen.
Wel is het vreemd dat het dierenasiel in datzelfde gebied zit en
je als dierenliefhebber altijd bestemmingsverkeer kan zijn  ;D ;D ;D

 8) marco
Africa Twin 1997 RD07a
NX 650 Dominator 1997 RD08
Werken doe je om je hobby's te bekostigen.
Ride allways in front, so won't eat the dust !

Offline GSApaul

Re: Apart onderwerp aanmaken voor routes
« Reactie #28 Gepost op: 17 oktober 2014, 14:45 »
Het gekke is dat ik van de gemeente Weert wel toestemming heb/had om achter de Tungelerwallen te rijden. Toen er nog geen overvloed aan stiltegebiedborden stonden.
Er werd mij alleen gevraagd om het netjes te houden door op de paden te blijven en als er ergen een bordje  stond aan de ene kant van een pad en aan de andere kant niet om dan daar de volgende keer ook maar niet in te rijden.
Heel coulant, de provincie is daar veel stugger in.