nee dat viel mee, maar dit rek is inmiddels vervangen door een hepco en becker rek. maaruh is geloof ik een beetje off topic aan het raken. Even terug komen op dynojet, hier in Vlissingen zit ook iemand met verstand van zaken als het gaat om afstellen, http://www.abcomotors.nl/
Zo die heb ik ook even in de favorieten gezet.
Bij de topic van O2 eliminator, hebben diverse Dero bezitters baat bij dat simpele "1 eurie" stekkertje.
Dus.....voor mij op dit moment, na nieuwe helm, topkoffer, handschoen en onderhoudsetje, effe betaalbaarder, dan een bezoek aan de Dyno wereld.😉
Ik ga eerst maar even een O2 eliminator en....o ja, trillingsdempers aan het stuur plaatsen. Het schroefdraad zit, maar waar die dingen zijn gebleven? Horen er standaard op te zitten volgens mij. Volgens de boeken heeft mijn Dero 4 eigenaren gehad😳 Ik twijfel wel een beetje aan hun waardering voor zo'n mooie machine. 😡
Als de eliminator het bokkige tussen 2000-4500 toeren elimineert, dan ben ik tevreden. Het uitvallen bij koude motor, gebeurt steeds minder ,door wat Waffie noemde, drivers ability. Choken tot drie blokjes en dan gaan.
Thnx, iedereen voor de reacties.